اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان قم خبر داد:

کاهش 5 درصدی جرایم در سال 90

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به موفقیت‌های نیروی انتظامی در سال 90 گف: تمام جرایم در قم 5.5 کاهش داشته است.

کاهش 5 درصدی جرایم در سال 90

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی توکلی ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یک سال گذشته نیروی انتظامی استان قم اظهار کرد: نیروی انتظامی در سال 90 به موفقیت‌هایی دست یافت که این توفیقات حاصل تعامل با مردم است.

وی با بیان اینکه مردم تکیه‌گاه نیروی انتظامی هستند، افزود: هر ارگانی که کمتر از حمایت مردمی برخوردار باشد، هرگز نمی‌تواند به توفیقی دست یابد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم سال 90 را یکی از سال‌های خوب امنیتی برای استان قم دانست و گفت: در روزهای پایانی سال 90 شاهد کاهش جرائم اجتماعی در استان قم هستیم.

وی با بیان اینکه استان قم در سال 90 با کاهش در زمینه جرایم گوناگون مواجه بوده است، یادآور شد: بیشترین جرایم در قم نسبت به سال 89 با کاهش 5.5 روبرو بوده است.

توکلی ادامه داد: کاهش جرایم گوناگون در حالی رخ داد که پیش‌بینی می‌شد جرایم اقتصادی به دلیل هدفمند کردن یارانه‌ها و فضاسازی دشمنان علیه انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی افزایش یابد که با موقعیت‌شناسی و درک بالای مردم، تمام دغدغه‌ها و نگرانی‌ها برطرف شد.

وی با تقدیر از مردم قم گفت: دشمنان از هر ابزاری برای به چالش کشیدن موقعیت سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی استفاده کردند اما مردم با شرکت در انتخابات 12 اسفند سندی علیه تمام تحلیل‌های دشمنان امضا کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم تصریح کرد: شرکت مردم بصیر ایران اسلامی در انتخابات و حضور گسترده آنان در صحنه‌های مختلف سیاسی موجب تغییر موضع دشمن علیه کشورمان شد.

وی با بیان اینکه دشمن از حضور مردم  در صحنه هراس دارد، خاطر نشان کرد: دشمن امروز به دلیل بصیرت مردم ایران یک قدم عقب‌نشینی کرده است و گزینه جنگ نظامی را در برخورد با ایران گزینه‌ای صحیح نمی‌بیند و راه مذاکره را در پیش گرفته است.

توکلی اضافه کرد: امسال علاوه بر میانگین پنچ و نیم درصدی کاهش جرایم گوناگون در استان قم، شاهد افزایش عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با برخی از جرایم بودیم.

وی با اشاره به افزایش عملکرد نیروی انتظامی استان قم در مقابله با برخی جرایم گفت: امسال در زمینه کشف سرقت 15 درصد، کشف سرقت‌های مهم 14 درصد و کشف سرقت‌های خرد 16 درصد افزایش وجود داشت.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به موارد دیگر کاهش جرایم در سال 90 تصریح کرد: امسال شاهد افزایش 23 درصدی کشف سرقت عنف در قم بودیم.

وی افزود: امسال مجموع جرایم اخلاقی در قم 6.5  کاهش یافت و این کاهش زمانی رخ داد که روحیه برخورد نیروی انتظامی بیش از گذشته بوده و جمع آوری ماهواره‌ها در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام /س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول