اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سروآباد:

تقویت باورهای دینی بسترساز کاهش جرایم اجتماعی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سروآباد با اشاره به نقش موثر آموزه‌های دین، باورها و اعتقادات در زمینه‌های مختلف، از این مولفه‌ها به عنوان زمینه‌هایی برای مقابله با نقشه‌های شیطانی دشمنان و کاهش جرایم اجتماعی نام برد.

تقویت باورهای دینی بسترساز کاهش جرایم اجتماعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، احمد محمدرضایی شامگاه دوشنبه در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان سروآباد اظهار داشت: ستاد ویژه پیشگیری از جرائم انتخاباتی با توجه به برگزاری انتخابات مجلس نهم در اسفند ماه جاری تشکیل شده است.
فرماندار شهرستان سروآباد تصریح کرد: اهمیت انتخابات سال جاری مجلس و همچنین برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با انقلاب شکوهمند اسلامی لزوم تشکیل هسته‌های پیشگیری از جرم و ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی را دوچندان کرده است.
وی همچنین غلبه فرهنگ غرب، رشد فضای مجازی، اقتضای جرم، ضعف باورهای دینی و دین‌گریزی، فاصله طبقاتی و عدم توجه به جرائم فرد را از علل و افزایش جرائم در استان و سطح کشور عنوان کرد.
محمدرضایی در ادامه گفت: تشکیل هسته‌های مدیران به منظور مدیریت بر جرائم و جلوگیری از جرائم فرد در سازمان‌های دولتی، افزایش دانش و آگاهی‌های اعضای هسته پیشگیری از وقوع جرم و آموزش‌های سلامت اداری و طرح امید در پیشگیری از جرائم موثر بوده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: با این اقدامات، سرقت اتومبیل در سال گذشته از 14 هزار و 376 مورد به هزار و 913 مورد در سال 90 و سرقت احشام از 4 هزار و 866 فقره در سال گذشته به 4 هزار و  فقره 457 در سال جاری در این شهرستان کاهش یافته است.
فرماندار شهرستان سروآباد با اشاره به اینکه فراموشی فریضه امر به معروف و نهی از منکر علت اصلی افزایش جرائم است، متذکر شد: تقویت باورهای دینی جوانان زمینه‌ای برای غلبه بر تهاجم فرهنگی دشمنان است و باید به این سمت پیش برویم.
وی در پایان اذعان داشت: برای مقابله با فتنه دشمنان شرکت گسترده مردم در انتخابات و هوشیاری کامل آنان یک ضرورت است که باید مسئولان امر زمینه شور و نشاط انتخاباتی و حضور گسترده آنان را فراهم نمایند.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول