اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر صنعت و تجارت

انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ساری افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در ساری افتتاح شد.

انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ساری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور ظهر امروز در مراسم افتتاح این انجمن در شهرستان ساری اظهار داشت: انجمن حمایت از مصرف کنندگان قصد بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌ها و انجمن را در مجموعه کشور در حوزه اقتصادی  در بعد حمایت از مصرف‌کنندگان را به عهده دارد و با اولویت‌گذاری برای برای پاسخگویی به انتظارات عمومی مردم حرکت می‌کند مردم به این انجمن‌ها توجه ویژه دارند و باید از این ظرفیت بزرگ بهره ببریم

سیدجواد تقوی افزود: مسئولان حمایت ازحقوق مصرف‌کنندگان  باید در حوزه مسئولیت خود شناخت عمیق و کارشناسی داشته باشند و در چارچوب وظایف اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه گسترده حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مردم هستند، تاکید کرد: بحث تولید و توزیع محدود است اما مصرف‌کننده عموم مردم هستند که این امر گستردگی بیشتری دارد که اهمیت این انجمن‌ها را نشان می‌دهد .

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور خاطرنشان کرد: مسئولان با اطلاع از این مسئولیت مهم گام بردارند و تعامل و ارتباط خوبی با ادارات برقرار کنند.

تقوی گفت: بعضی از ادارات و بخش‌های دولتی انجمن‌ها را نمی‌شناسند و این ارتباط باید دو سویه باشد برای  تسهیلات دولتی و پیگیری دعاوی مصرف کننده این انجمن باید تعامل خوبی با سازمان صنعت ومعدن و تجارت داشته باشد.

این مسئول گفت: با توجه به اینکه 9 اسفند روز حمایت از مصرف‌کننده است تکلیف همه برنامه‌های این روز به عهده انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان است و این انجمن‌ها در استان خودشان پیشگام در حوزه اقتصادی کشور و در حمایت از مصرف‌کنندگان گام بر می‌دارند.

وی با بیان اینکه این انجمن‌ها تاثیرگذاری مهمی در جامعه دارند، بیان داشت: نمایشگاه‌هایی  برای حمایت از مصرف‌کنندگان در ابعاد مختلف به صورت تخصصی برگزار شود.

وی حمایت از مصرف‌کنندگان را سلامت، غذا، خودرو و خدمات پس از فروش دانست و تصریح کرد: در حوزه مواد غذایی و خودرو که از وسایل معیشتی و وسیله عبور و مرور مردم است و خدمات پس از فروش در اجرای قانون حمایت از مصرف کنندگان که تکلیف ما در این انجمن است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول