اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد کردستان خبر داد

فعالیت 6 کانون جوانان پیرو ولایت در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی کمیته امام خمینی(ره) کردستان از فعالیت شش کانون جوانان پیرو ولایت این نهاد مقدس در این استان خبر داد.

فعالیت 6 کانون جوانان پیرو ولایت در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا طاهری ظهر امروز در جلسه معارفه رئیس جدید اداره فرهنگی کمیته امداد کردستان در سنندج اظهار کرد: استان کردستان در بحث برنامه‌های فرهنگی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی کرده است.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام(ره) کردستان تصریح کرد: ساخت و بهره‌برداری از شش کانون جوانان پیرو ولایت به منظور ارائه خدمات مختلف به مددجویان و غیر مددجویان در شهرهای مختلف استان از مهم‌ترین اقدامات حوزه فرهنگی در چند سال اخیر بوده است.

به گفته وی، در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 500 نفر به عنوان عضو کانون‌های جوانان پیرو ولایت زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند.

به گفته وی، ارائه خدمات مختلف فرهنگی در این کانون‌ها به افراد غیر مددجو از دیگر توفیقات این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگی کمیته امداد استان یکی از موفق‌ترین حوزه‌های فرهنگی امداد در سطح کشور است و تمامی برنامه‌های این حوزه منطبق با اهداف و دستورات مرکز اجرا و بازخورد مطلوب آن کاملا مشهود است.

رئیس جدید اداره فرهنگی کمیته امام خمینی(ره) کردستان نیز در این جلسه خدمت به محرومین و نیازمندان را بزرگ‌ترین افتخار برای هر انسانی دانست و افزود: خدمت در کمیته امداد امام خمینی(ره) لطفی الهی است که شامل حال ما شده و امیدواریم بتوانیم با انجام درست وظایفمان در هر حوزه و مسندی شاکر خوبی برای این نعمت الهی باشیم.

بنی‌اردلان افزود: کار در حوزه فرهنگی با توجه به حساسیت و ویژگی‌های خاصی که دارد نیاز به همدلی و همفکری بیشتر دارد و امیدوارم با کمک و یاری همه دوستان در انجام وظایف سربلند باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات رضا طاهری رئیس اسبق اداره فرهنگی کمیته امداد کردستان بنی‌اردلان به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول