اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رفسنجان:

کار فرهنگی در رأس تمام فعالیت‌ها است

خبرگزاری فارس: شهردار رفسنجان گفت: کار فرهنگی در راس تمام فعالیت‌ها است و باید زینت جوانان در جامعه اسلامی با پرهیز از ماهواره‌ها و اینترنت نامناسب و تزریق معرفت در روح آنها صورت گیرد.

کار فرهنگی در رأس تمام فعالیت‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدرضا حسینی‌اسماعیلی در نشست طرح مساجد ماه مبارک رمضان با شرکت ائمه جماعت این شهرستان اظهار داشت: مبلغان عالم بشریت از حضرت آدم تا آخرین فرستاده خدا حضرت محمد (ص) دارای رسالت ارزشمند هستند.

وی بیان داشت: کسانی که برای تبلیغ دین و احیا و نشر ارزش‌های اسلام از جان و مال خود مایه گذاشتند و به ویژه امام شهیدان که خود مبلغی واقعی بود و آن را به معنای واقعی کلمه اثبات کرد، قابل ستایش و قدردانی هستند و باید همواره رهرو راه آن بزرگواران باشیم.

حسینی‌اسماعیلی افزود: مبلغان گروهی از مردان خدا هستند که در تمام مراحل جامعه بشریت را به سر منزل مقصود می‌رسانند و انسانیت انسان‌ها را به خوبی بیان کرده‌اند.

وی بیان کرد: مبلغان دین افرادی هستند که طی زمان گاه از میان سیاه‌چاله‌های زندان و گاه بر فراز منبرهای نورانی آیات قرآن را برای مردم تفسیر کرده‌اند و گاهی با خطبه‌های پر از اندرز و مصداق عمل پرچم‌دار رسالت عظمای خود بوده‌اند.

حسینی‌اسماعیلی نخستین صفت بارز مبلغان دین را خداترسی و سرشار بودن قلب و روح آنها از عشق و عظمت خداوند دانست و ابراز داشت: مبلغان دین پیام‌رسانان ارزش‌های قرآنی و ایمانی هستند.

وی بر ایجاد هماهنگی و تعامل هیئت امناهای مساجد آبا ائمه جماعت تاکید و بیان کرد: با اتخاذ رویه‌ای واحد به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که جوانان و در واقع همگان در ماه مبارک رمضان از زلال معرفت این ماه عظیم سیراب شوند.

حسینی‌اسماعیلی خاطرنشان کرد: کار فرهنگی در رأس تمام فعالیت‌ها است و باید زینت جوانان در جامعه اسلامی با پرهیز از ماهواره‌ها و اینترنت نامناسب و تزریق معرفت در روح آنها صورت گیرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول