اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استانداری سیستان‌وبلوچستان صورت گرفت

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل در زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: نخستین کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل ویژه فرماندهان و شورای بسیج ادارات کل استان سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، محمدعلی میری اظهار داشت: پایگاه مقاومت بسیج شهید زاهد شیخی دانشگاه سیستان و بلوچستان با دایر کردن بخش درمان در پایگاه نسبت به انجام ویزیت رایگان در رشته‌های مختلف پزشکی برای کارکنان، دانشجویان و اساتید با امکانات و لوازم پزشکی کامل در این دانشگاه افتتاح شد.

وی افزود: بسیجیان و کارمندان با ارائه کارت بسیج با هدف کمک به بسیجیان، کارمندان و ارزیابی سطح سلامت کارمندان و بسیجیان دانشگاه سیستان و بلوچستان و خانواده‌هایشان بهره‌مند خواهند شد.

* برگزاری نخستین کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل در زاهدان

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: نخستین کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل ویژه فرماندهان و شورای بسیج ادارات کل استان سیستان و بلوچستان با همت سازمان بسیج ادارت سپاه سلمان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

میری با اشاره به اینکه فراگیری دانش مرتبط با پدافند غیر عامل یکی از ضروریات امروز است بیان داشت: این کارگاه به منظور دستیابی فرماندهان شورای پایگاه مقاومت بسیج ادارات و سازمان‌ها در مدت هشت ساعت برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه، 100 نفر از فرماندهان شورای پایگاه‌های ادارات کل استان مباحث اصول پدافند غیر عامل را فرا گرفتند.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: دوره تکمیلی این کارگاه آموزشی تا پایان شهریور ماه سال‌جاری با شرکت بیش از 220 نفر با هدف کارآمدی پدافند غیر عامل در دنیای امروز، به دلیل کاهش آسیب پذیری و جلوگیری از نفوذ و حمله دشمن در سطح فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول