اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد‌

افتتاح 23 طرح کشاورزی درمیان در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: در هفته دولت بیش از 23 طرح کشاورزی با اعتبار یک‌میلیارد و 263 میلیون تومان در شهرستان درمیان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 23 طرح کشاورزی درمیان در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی صبح امروز در نشست کارگروه توسعه کشاورزی درمیان با بیان اینکه بیش از 374 خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: همچنین با بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی 67 فرصت شغلی ایجاد و یا تثبیت می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 90 درصدی شهروندان شهرستان در بخش کشاورزی افزود: کمبود منابع آبی، سنتی بودن کشاورزی و آبیاری، افزایش سن کشاورزان و عدم استقبال آنان از بیمه محصولات کشاورزی مهمترین مشکلات بخش کشاورزی درمیان به شمار می‌رود.

فرماندار درمیان از پرداخت 165 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد 7 درصد برای اجرای 39 طرح کشاورزی در بهار سال جاری خبر داد و گفت: در تیرماه سال جاری نیز اجرای 40 طرح توسط این کارگروه به ارزش 852 میلیون تومان مصوب شده که متقاضیان برای انعقاد قرارداد به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

براتی با بیان اینکه تعداد 15 طرح از مجموع 40 طرح مصوب جزو مشاغل خانگی است، اضافه کرد: در تابستان امسال قریب 95 نفر برای اجرای طرح‌ها و توسعه کشاورزی در سامانه این کارگروه ثبت‌نام کردند که از این تعداد 75 طرح واجد شرایط شناخته شدند.

وی با اشاره به پرداخت 15 میلیارد و 100 میلیون تومان به 3 هزار و 614 متقاضی تسهیلات بخش کشاورزی در سال گذشته ادامه داد: در بهار امسال نیز 4 میلیارد و 810 میلیون تومان تسهیلات کشاورزی به 861 متقاضی از سوی بانک‌های کشاورزی شهرستان پرداخت شده است.

فرماندار درمیان با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات کشاورزی هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد، یادآور شد: در حال حاضر میزان بدهی کشاورزان به بانک‌های عامل 204 میلیارد و 400 میلیون تومان است. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول