اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل در جمع مربیان فوتبال مازندران:

ارزش‌های اخلاقی را فدای ورزش نکنید

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل در جمع مربیان فوتبال مازندران تاکید کرد: ارزش‌های اخلاقی را فدای ورزش نکنید.

ارزش‌های اخلاقی را فدای ورزش نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌‌الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل بعدازظهر امروز در جمع مربیان درجه c کنفدراسیون فوتبال آسیا در آکادمی فوتبال شهدای ساری گفت: ارزش‌های اخلاقی را در اولویت قرار دهید و هیچ وقت این ارزش را فدای ورزش نکنید.

روحانی بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده جوانان و نوجوانان به ورزش فوتبال باید مواظب عواقب آینده باشید.

وی تصریح کرد: موضوع اخلاق باید در کنار مهارت‌هایی که ارزش آموزش دارند، قرار گیرد.

روحانی تصریح کرد: بازیکنان زیادی به عنوان مربی آموزش بازیگری و حرفه‌ای را می‌آموزند که در آینده هم بازیکنان بیشتری در کنار شما برای ادامه بازی قهرمانی آموزش خواهند دید.

خطیب جمعه بابل در ادامه دو اصل مهم را برای مربیان فوتبال توصیه کرد و اظهار داشت: برای موفقیت بیشتر باید دو اصل انتقال و محتاط را رعایت کنید.

وی گفت: اصل انتقال انجام هر حرکتی است که بازیکن و دانش‌آموز از شما می‌آموزد و محتاط هم از طرف بازیکن به شما مربی انتقال می‌یابد.

روحانی در ادامه با فرارسیدن مام مبارک رمضان تصریح کرد: باید از طرف شما مربیان ارزش ماه مبارک رمضان به بازیکنان انتقال یابد و حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود.

خطیب جمعه بابل یادآور شد: چه خوب است که یک بازیکن با دهان روزه و شکم گرسنه و با یاد خدای خود به فکر بازی قهرمانی و سلامتی خود ورزش کند تا گام به گام به سوی ورزش قهرمانی نزدیک‌تر شود.

وی اضافه کرد: به هیچ عنوان حتی در مشکلات بزرگ نباید از خدای خود غافل شوید زیرا خداوند در هر حال به فکر بنده و آفریده‌اش است و هرگز آفریده خود را تنها نمی‌گذارد و حتی روزی بنده خود را مشخص کرده است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول