اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی رئیس کمیته ورزش وزارت نیرو شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی به مدت دو سال به سمت رئیس کمیته ورزش شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان انتخاب شد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی رئیس کمیته ورزش وزارت نیرو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی، به دنبال رای‌گیری در کمیته ورزش شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان که با حضور مسئول ورزش وزارت نیرو در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی برگزار شد، ارسلان هاشمی به عنوان رئیس کمیته ورزش شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

در این جلسه همچنین محمدحسین عبدالله‌زاده مسئول تربیت‌بدنی آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی به عنوان دبیر کمیته ورزش استان انتخاب شد.‌

مسئول ورزش وزارت نیرو در این جلسه با تشریح فعالیت‌های وزارت نیرو در حوزه ورزش و تندرستی گفت: این وزارتخانه در 21 رشته ورزشی شامل 13 رشته برادران و هشت رشته خواهران در سطح کشور فعالیت می‌کند.

مالک حسین‌زاده با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف در وزارت نیرو طی سال گذشته افزود: در سال 90 مسابقات مختلف ورزشی با حضور 240 تیم و مشارکت 2 هزار و 460 ورزشکار از شرکت‌های تابعه وزارت نیرو برگزار شد.

وی از تدوین طرح سلامتی در وزارت نیرو و ابلاغ آن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طبق این طرح یکی از روزهای آبان ماه به عنوان روز تربیت‌بدنی در صنعت آب و برق تعیین خواهد شد.

حسین‌زاده با اشاره به راه‌اندازی سایت ورزشی وزارت نیرو ابراز کرد بیشترین مراجعات به سایت‌های تابعه وزارت نیرو به سایت ورزشی این مجموعه بوده است.

وی از اصلاح نظام‌نامه ورزشی این وزارتخانه خبر داد و افزود: به منظور برگزاری مسابقات مختلف درون‌سازمانی بین شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، در هر استان کارگروهی تخصصی تشکیل می‌شود که در آذربایجان‌شرقی عبدالله‌زاده از آب منطقه‌ای و رسولی از برق منطقه‌ای انتخاب شده‌اند.

مسئول ورزش وزارت نیرو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییرات انجام شده در خصوص یک درصد سهم ورزش در برنامه پنجم توسعه اظهار کرد: به استناد ماده 120 قانون بودجه سال 90 و ماده 13 قانون برنامه پنجم توسعه، پیگیری‌های لازم در خصوص سرنوشت 45 درصد از یک درصد بودجه ورزشی شرکت‌های تابعه انجام خواهد شد.

وی گفت: پیشنهاد شده است 45 درصد باقیمانده از سهم یک درصدی شرکت‌های تابعه در خصوص ورزش به توسعه زیربناهای ورزشی مجموعه‌های وزارت نیرو هزینه شود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه تربیت‌بدنی گفت: اجرای این طرح‌ها در برنامه چهارم توسعه تاثیر بسزایی در توسعه و ارتقای ورزش‌های همگانی در کشور داشته است.

ارسلان هاشمی با تاکید بر لزوم ادامه اختصاص اعتبارات لازم در برنامه پنجم افزود: پایدار کردن اعتبارات یاد شده و پیگیری آن از طریق دبیرخانه ورزش وزارت نیرو برای جلوگیری از کاهش فعالیت‌های ورزشی و سلامتی همکاران و خانواده‌های آنها از مهم‌ترین اولویت‌های حوزه سلامت است.

وی پیشنهاد کرد ضمن توسعه ورزش در بین کارکنان، مسابقات ویژه‌ای برای خانواده‌های کارکنان وزارت نیرو در سطح استان و حتی وزارتخانه نیز مورد توجه قرار گیرد چراکه این امر در توسعه ورزش همگانی مفید خواهد بود. 

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول