اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

اهل معامله با مدیران اجرایی نیستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان در مجلس اهل تعامل با مدیران هستند اما اهل معامله نیستیم.

اهل معامله با مدیران اجرایی نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی‌نژاد در نشست شورای اداری استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان دوره هشتم استان در مجلس اظهار داشت: خوب بود برای قدردانی از تلاش‌های 4 ساله نمایندگان قبلی آنان در این جلسه حضور می‌یافتند.

وی افزود: وقتی قرار باشد با مدیران معامله کنیم یعنی اینکه از ماموریت اصلی خود چشم پوشی کردیم، ضمن اینکه به شدت مخالف اختلاف هستیم.

نماینده دشتستان تاکید کرد: مدیران استان نباید اجازه دهند نمایندگان راحت باشند و باید کاری کنند تا نمایندگان همواره برای رفع مسائل و مشکلات استان پیگیر باشند.

موسوی‌‌نژاد گفت: اگر با شعار ولایتمداری و اصولگرایی علیه ولایت و اصولگرایی کاری کنیم، این خیانت است و ولایتمداری به شعار نیست بلکه به عمل است.

 

وی بیان کرد: نباید اجازه دهیم از منابع و امکانات خدادادی استان استفاده شود، اما مردم نفعی از آن نبرند و برخی به جای استفاده از نیروهای بومی از نیروهای بیکار خارج از استان استفاده کنند.

نماینده دشتستان با بیان اینکه تبعیض و بی‌عدالتی جامعه را از درون متلاشی می‌کند بیان کرد: ضمن اینکه تلاش‌های صورت گرفته نمایندگان قبلی را نادیده نمی‌گیریم، نگاه ما این است برای احقاق حقوق مردم استان تلاش کنیم.

موسوی‌‌نژاد گفت: باید برای تسریع در اجرای مصوبات سفرهای دولت اقدامات بیشتری صورت گیرد تا زمینه توسعه استان بیش از پیش فراهم شود.

وی گفت: مدیران اجرایی استان سفر چهارم دولت را جدی بگیرند و برای سفر چهارم دولت پروژه‌ها و پیشنهادات کلان را تهیه و تدوین کنند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول