اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌غربی خبر داد

راه‌اندازی پایگاه ورزش‌های قهرمانی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان‌غربی گفت: پایگاه ورزش‌های قهرمانی در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی پایگاه ورزش‌های قهرمانی در آذربایجان‌غربی

فریبرز جانفدا امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: زیر پوشش قرارداشتن بیش از 15 رشته ورزشی جدید در هیئت انجمن‌های ورزشی استان، سبب بروز و کشف استعدادهای جدید ورزشی در سطح استان شده است.

وی بر توسعه همکاری‌ها و تعاملات بین هیئت انجمن‌های ورزشی با آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و نهاد‌هایی چون ارتش و نیروهای انتظامی و سپاه در راستای گسترش رشته‌های مختلف ورزشی این هیئت به خصوص در بین جوانان و نوجوانان تأکید کرد و گفت: با تلاش و جدیت و توجه به اخلاق‌مداری در حوزه ورزش موفقیت‌های ارزنده‌ای نصیب ورزش استان و کشور می‌شود.

جانفدا تصریح کرد: شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های غنی ورزشی در استان در رشته‌های مختلف همواره با کمترین امکانات همراه بوده و دستیابی به موفقیت‌های بزرگ ورزشی در سطح کشور و حتی آسیا با کمترین امکانات به دست آمده است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی هیئت انجمن‌های ورزشی در استان گامی موثر در پیشبرد ورزش استان است، تصریح کرد: با تأسیس این هیئت در استان و ورود بیش از 15 رشته جدید ورزشی به استان تحولی اساسی در جامعه ورزشی شکل گرفته که به خوبی در سطح استان مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفته است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌غربی توجه مسئولان استان به این هیئت را نقطه عطفی برای ورزش استان دانست و بیان کرد: حضور ورزشکاران استان در برخی رشته‌ها در بین ورزشکاران در سطح تیم ملی در حد قابل قبولی است و حرکت ورزش استان به سمت ورزش قهرمانی امیدوارانه است.

وی با بیان اینکه با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان پایگاه ورزش‌های قهرمانی در سطح استان راه‌اندازی شده است، افزود: با تحویل گرفتن پایگاه های قهرمانی و تجهیز آنها به لوازم ورزشی هیئت انجمن‌های ورزشی استان را بیش از گذشته تثبیت می‌کنیم.

جانفدا با بیان اینکه این هیئت در استان نوپاست، گفت: به منظور گسترش این رشته ورزشی در سطح استان شهرستان‌های خوی، نقده، بوکان، اشنویه و شاهین‌دژ برای راه‌اندازی هیئت در شهرستان اعلام آمادگی کردند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌غربی ادامه داد: آذربایجان‌غربی ظرفیت‌های خوبی برای جهش و پیشرفت در برخی از کمیته‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی را دارد و از این رو تلاش می‌شود با حمایت‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه‌ها و مسابقات ورزشی را در تقویم اجرایی این هیئت بگنجانیم.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول