اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان انجام می‌شود

توزیع 600 کیلوگرم مرغ کشتار روز در زهک

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: امسال برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان، روزانه 600 کیلوگرم سهمیه مرغ کشتار روز به قیمت 4700 تومان به بازار شهرستان زهک تزریق می‌شود.

توزیع 600 کیلوگرم مرغ کشتار روز در زهک

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهک، احمد دهمرده امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان زهک اظهار داشت: طرح نظارتی بر بازار شهرستان در ماه مبارک رمضان از تاریخ پانزدهم تیرماه آغاز شده و تا بیست و پنجم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همه تلاش‌ها به نحوی خواهد بود تا مردم مسلمان شهرستان زهک در ماه مبارک رمضان دغدغه دسترسی به مواد خوراکی را نداشته باشند.

 دهمرده ادامه داد: اجناسی که در این ماه به بازار وارد می‌شود علاوه بر قیمت مناسب باید از کیفیت خوبی از هر لحاظ به ویژه بهداشتی برخوردار باشد تا رضایت بیش‌تر مردم جلب شود.

دهمرده خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای در اختیار قراردادن مکانی برای فروش خرما در سطح شهرستان صورت گرفته تا مردم دغدغه خرید خرمای مناسب را نیز در این ایام نداشته باشند.

فرماندار زهک بیان کرد: در سال گذشته از هزار و 300 واحد صنفی شهرستان بازدید به عمل آمده که از این تعداد 66 واحد مختلف شناخته شده و تاکنون به پرونده 50 مورد از آن‌ها رسیدگی شده است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول