اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بازی‌‌ سیاوش طهمورث، افسانه ناصری، شهرام عبدلی و ...

پخش تله فیلم "رسم مانده" تولید خراسان‌شمالی ‌از شبکه سه سیما

خبرگزاری فارس: تله فیلم رسم مانده تولید صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

پخش تله فیلم "رسم مانده" تولید خراسان‌شمالی ‌از شبکه سه سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان‌شمالی، این تله فیلم ساعت 19 جمعه 30 تیرماه از شبکه سه برای بینندگان پخش می‌شود.

رسم مانده به تهیه‌کنندگی محسن دانش و کارگردانی داود موتقی، با بازیگری سیاوش طهمورث، افسانه ناصری، شهرام عبدلی، حامد وحید، جمشید جهان‌زاده و... در سال 90 در صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی و در شهر اسفراین تولید شد.

رسم مانده روایتگر پهلوانی و جوانمردی مردم خراسان‌شمالی در قالب کشتی با چوخه است که در این تله فیلم دو پهلوان کشتی با چوخه با نام‌های مقصود و صمد در یکی از روستاهای خراسان‌شمالی زندگی می‌کنند، در تمام این مبارزات صمد به مقصود پیروز شده است و مقصود به یک پهلوان و مربی قوی متوسل شده و آنقدر نزد او آموزش می‌بیند تا در مبارزات بعدی‌اش با صمد پیروز شود ولی روز مسابقه حوادث دیگری رخ می‌دهد.

مخاطبان شبکه اترک می‌توانند نظرات خود را در خصوص برنامه‌های صدا و سیما با شماره‌های 162 در بجنورد و 05842209000 در شهرستان‌ها و سامانه پیامک 30000662 روابط عمومی صدا و سیمای خراسان‌شمالی در میان بگذارند و یا با مراجعه به سایت صدا و سیمای خراسان‌شمالی به آدرس  www.bojnourd.irib.ir نظرات خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول