اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیت‌بدنی شهرداری مشهد:

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری، کوه‌پیمایی و راهپیمایی در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد گفت: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری،کوه‌پیمایی و راهپیمایی هر ماه به‌ شرط مشارکت مردم برگزار می‌شود.

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری، کوه‌پیمایی و راهپیمایی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین نخعی‌شریف صبح امروز در مراسم هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در خانه هنرمندان مشهد، اظهار کرد: طرح جدید محله، ورزش و آپارتمان در شهرداری مطرح و شروع به ‌کار کرده که هر مجتمع مسکونی بالغ بر 50 واحد مسکونی به‌ شرط اینکه مکان ورزشی مناسب را در اختیار شهرداری قرار دهد از سوی شهرداری تجهیز می‌شود و مربی آموزشی به‌ صورت رایگان درباره آمادگی جسمانی بانوان به این مجتمع‌ها معرفی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات محلات در مشهد تصریح کرد: شهرداری بهینه‌سازی اوقات فراغت، توسعه نشاط، شادابی، تربیت و هویت اجتماعی با رویکرد محله‌محوری و کمک به کشف استعدادهای استان را به نحو مطلوب انجام داده است.

نخعی افزود: در سال ‌جاری نصب دستگاه‌های بدن‌سازی در تمام پارک‌های خطی انجام می‌شود علاوه بر این نصب میزهای پینگ‌پنگ و فوتبال‌دستی نیز در پارک‌ها در دستور کار است.

مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد،ادامه داد: سالن‌های ورزشی سرافرازان در منطقه 9 و یاس در منطقه سه در سال ‌جاری بهره‌برداری می‌شود، هم‌چنین سالن‌های ویژه ورزشی دانشجو 57 درصد، الهیه 61 درصد، صیادشیرازی 41 درصد، آبکو 58 درصد، جاده سیمان 63 درصد، حجاب 78 درصد، میثاق 55 درصد و آرامش 82 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که به‌ زودی افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: در سال گذشته لیست 31 هزار نفری استعدادیابی به اداره تربیت‌بدنی استان را ارائه کردیم که این امر در سال ‌جاری نیز انجام می‌شود.

نخعی ادامه داد: در مشهد به‌ جز مسابقات فوتبال و فوتسال مسابقات باشگاهی دیگری برگزار نمی‌شود و این دو رشته نیز ویژه آقایان است، اما امسال برای بانوان طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده مسابقاتی برگزار می‌شود.

مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: از 165 قطعه زمین ورزشی 84 قطعه مجهز به سیستم روشنایی و بقیه زمین‌ها به سبب نزدیکی با مناطق مسکونی امکان نصب این سیستم وجود ندارد.

وی یادآور شد: 161 مدرسه و 34 سالن ورزشی برای آمادگی جسمانی بانوان در استان خراسان‌رضوی وجود دارد.

نخعی در مورد کیفی‌سازی زمین‌های ورزشی اظهار کرد: در سال‌ جاری 33 قطعه زمین توسط مسئولان شناسایی شده که قسمتی از پروژه کیفی‌سازی را بخش خصوصی انجام می‌دهد و بقیه این پروژه که مربوط به مناطق کم برخوردار است، اگر با حضور سرمایه‌گذاران برطرف نشود شهرداری مستقیماً برای حل این مشکل اقدام می‌کند. 

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول