اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان‌وبلوچستان:

محورهای جنوب سیستان‌وبلوچستان ایمن هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: محورهای جنوب سیستان‌وبلوچستان از ایمنی کامل برخوردارند.

محورهای جنوب سیستان‌وبلوچستان ایمن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، محمدتقی صفری‌زاده صبح امروز در کارگروه ایمنی جاده‌ای در اداره راه و ترابری ایرانشهر اظهار داشت: فرمانده پلیس راه استان از ایمنی محورهای جنوب، رضایتمندی کامل دارند و این امر نشانگر تلاش و خدمات ارزنده ارگان‌های دست اندرکار در تامین ایمنی راه‌های جنوب سیستان‌وبلوچستان است.

وی افزود: با توجه به تاکید دولت دهم و نیز افتتاح پروژه‌های مواصلاتی جنوب استان توسط ریاست جمهوری،حفظ علائم و ایمنی راه‌ها در میزان رضایتمندی مردم نقش چشم‌گیری خواهد داشت.

صفری زاده تصریح کرد: مشکلات بسیار زیادی پیشرو داریم اما نباید توانایی خود را کوچک بشماریم و با همین امکانات محدود و توانایی بالا، سعی بر حفظ و ارتقاء کیفیت موجود برای رفاه حال مردم داشته باشیم.

وی بیان داشت: با توجه به رضایتمندی فرمانده انتظامی استان از ایمنی محورهای مواصلاتی جنوب و در خواست وی مبنی بر برگزاری کارگروه‌های ایمنی در شهرستان‌های تابعه باید تلاش را برای ارتقاء وضعیت موجود چند برابر کرد.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: مردم کارهای انجام شده را خواهند دید و باید سعی بر آن داشت تا رضایت این مردم فهیم و قدرشناس را جلب کرد.

* اختصاص 300 میلیون ریال اعتبار برای نگهداری توقفگاه‌های بین راهی

مدیر راهداری راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان نیز گفت: بررسی نتایج بازدید اخیر و مقایسه آن با نتایج قبلی حاکی از روند رو به رشد مجتمع‌های رفاهی جنوب استان سیستان‌و‌بلوچستان است.

عزیز‌الله درخش افزود: با توجه به طول محور مواصلاتی استان و لزوم نگهداری از مساجد و سرویس‌های بهداشتی ایجاد شده در سال‌های گذشته، سال 90 اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال از محل اعتبارات فرهنگی کشور به این امر اختصاص داده شده است. وی تصریح کرد: تداوم این اعتبار در سالجاری می‌تواند این اداره کل را در ارائه خدمات هر چه بهتر یاری و رضایتمندی مناسبی را در مسافران فراهم کند.

درخش گفت: در راستای توسعه مجتمع‌های رفاهی در جنوب استان مجوز احداث 10مجتمع خدماتی رفاهی از سوی اداره کل صادر و عملیات اجرایی بعضی از آنها آغاز شده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول