اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پروین احمدی‏نژاد پیشنهاد کرد

برگزاری نشست‏های شورای تهران با محوریت مشکلات مناطق

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی استان تهران، برگزاری نشست‏های این نهاد مردمی با محوریت بررسی و رفع مشکلات مناطق مختلف را در این استان پیشنهاد کرد.

برگزاری نشست‏های شورای تهران با محوریت مشکلات مناطق

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پروین احمدی‏نژاد ظهر امروز در نشست شورای اسلامی استان تهران که به میزبانی دماوند و با حضور رئیس شورای اسلامی استان تهران، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران، معاون مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، اعضای شورای اسلامی استان تهران و جمعی از اعضای شوراهای اسلامی شهرستان دماوند در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جلسات شوراهای اسلامی روستا، شهر و شهرستان به صورت عادی در آن مناطق برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: اما زمانی که این نشست در سطح شورای اسلامی استان در منطقه‏ای مانند دماوند برگزار می‏شود، باید محوریت را بر بررسی و ارائه راه‏حل برای مسائل و مشکلات مردم همان منطقه قرار داد.

احمدی‏نژاد اضافه کرد: در جلسات استانی، اعضای شوراهای همه مناطق تهران حضور دارند و بی‏شک این مسئولان برای نواحی خود با دل مشغولی‏هایی نیز مواجه هستند؛ از این رو چه بهتر که در آن نشست مشکلات همان منطقه حل و فصل شود.

عضو شورای اسلامی استان تهران افزود: ممکن است مشکلاتی فرامنطقه‏ای گریبانگیر مسئولان و مردم دماوند باشد و رفع آن در جلسه شورای شهرستان امکان‏پذیر نبوده است؛ بنابراین باید بخش عمده‏ای از جلسات استانی به این موضوعات اختصاص یابد.

*جلسات شورای استان خروجی داشته باشد

عضو شورای اسلامی استان تهران بر لزوم وجود مصوبه اجرایی و خروجی مناسب از جلسات این نهاد تاکید کرد.

وی تصریح کرد: اینکه هر از چندگاه در یک نشست گردهم آمده و تنها به بیان دردودل‏ها و مشکلات مناطق خود بسنده کنیم، راه به جایی نخواهیم برد.

احمدی‏نژاد اضافه کرد: اگر قرار بر برگزاری نشست‏های شوراهای اسلامی با این روش است که حضور مسئولان در مناطق خود، کارایی بهتری دارد.

عضو شورای اسلامی استان تهران افزود: مسئولان شهرستان‏های اطراف تهران میزبان برگزاری نشست‏های شورای اسلامی استان باید همراه با ارسال دعوتنامه‏های جلسه نسبت به طرح موضوعات مدنظر آنها به صورت موردی نیز مبادرت ورزند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول