اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور جوان فرماندار سیاهکل خبر داد

فعالیت 12 کارگروه جوان در سیاهکل

خبرگزاری فارس: مشاور امور جوان فرماندار سیاهکل از فعالیت 12 کارگروه با محوریت «جوان امروز و مدیران فردا» در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 12 کارگروه جوان در سیاهکل

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، سید تقی حسین‌پور در نخستین جلسه شورای اداری مشاوران جوان این شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد این حوزه اظهار کرد: در شهرستان سیاهکل 12 کارگروه با محوریت شعار جوان امروز مدیران فردا، در حال فعالیت هستند.

وی  به نقش ارتباط طولی و تنگاتنگ گروه مشاوران جوان با مدیران تاکید کرد و وجود مشاوران جوان را در کنار مدیران با تجربه مفید دانست.

مشاور امور جوان فرماندار سیاهکل،از تلاش‌های مجموعه همکاران حوزه مشاوران جوان در شکل‌گیری و برگزاری این جلسه قدردانی کرد.

امام جمعه سیاهکل نیز در جلسه مذکور با اشاره به نقش جوان در جامعه امروز گفت: نقش جوانان در تعیین سرنوشت جوامع و تحولات تاکنون تعیین کننده و انکارناپذیر بوده و نمونه آن را در بیداری اسلامی که در منطقه در حال به وجود آمدن است می‌توان مشاهده کرد.

حجت‌الاسلام محمد شیدایی، افزود: جوانان در هر جامعه گنجینه‌های سرشاری هستند و یک جوان مسلمان باید با کسب آگاهی و علم روز با هجمه‌های دشمنان مقابله کند.

به گفته وی، در دهه چهارم انقلاب اسلامی، کشور با پشتوانه جوانان و تجربه بیش از سه دهه خود می‌تواند دستاوردهای بزرگ‌تری در راستای تحقق شعار عدالت محوری و پیشرفت ارائه دهد.

مرتضی برگستان مشاور جوان استاندار و رئیس گروه مشاوران گیلان نیز هدف از نشست مذکور را ترویج فرهنگ کار و مسئولیت‌پذیری در حوزه جوانان دانست.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول