اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای برنامه‌های متنوع

گردشگران تابستانی به کرمان جذب می‌شوند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی استان کرمان به منظور جذب گردشگر در فصل تابستان اقدام به اجرای برنامه‌های متنوعی کرده است.

گردشگران تابستانی به کرمان جذب می‌شوند

محمدحسین تجلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به این که کرمان جزو استان‌های گرمسیری به شمار می‌آید، درصدد جذب گردشگران به استان با برگزاری جشنواره‌های ملی گردشگری هستیم.

وی با بیان اینکه با برگزاری جشنواره گل محمدی لاله‌زار به استقبال طرح تابستانه سفر رفتیم، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جشنواره ملی گردشگری راین با همکاری فرمانداری در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

تجلی برپایی جشنواره خرمای بم را از دیگر برنامه‌های این اداره‌ کل در طرح تابستانه سفر عنوان کرد و گفت: این جشنواره با همکاری فرمانداری بم در نیمه دوم شهریور ‌ماه برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمان با اشاره به قرار گرفتن ماه مبارک رمضان در طرح تابستانه سفر یادآور شد: ویژه ‌برنامه‌های متنوعی با حفظ شئونات اسلامی و حرمت این ماه مبارک برگزار می‌شود.

تجلی تصریح کرد: در حال حاضر واحد نظارت اداره‌ کل میراث فرهنگی استان از تأسیسات گردشگری زیر پوشش این اداره‌ کل همچون واحدهای بین‌‌راهی، هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و دفاتر خدمات مسافرتی به صورت مستمر بازرسی می‌کند و نتایج نیز هر 15 روز یک‌بار به ستاد مرکزی سفرهای کشور ارسال می‌شود.

وی افزود: در این بازدید‌های نظارتی تأسیسات گردشگری بر اساس ضوابط سازمان میراث فرهنگی مورد تشویق قرار می‌گیرند به آنها تذکر یا اخطار داده می‌شود و یا تعطیل می‌شوند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول