اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه ماه رمضان صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حوزه تجارت کاشان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان ضیافت از 30 تیرماه تا هشت مردادماه به مدت 10 روز در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی نطاقی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه ضیافت در راستای تقویت جریان عرضه کالا و خدمات مصرفی، تنظیم بازار کالاهای پرمصرف ماه مبارک رمضان و جلوگیری از افزایش تقاضای عمومی برای کالا و خدمات در این شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین امکان دسترسی آسان‌تر مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حوزه تجارت کاشان افزود: شرکت‌های تولیدی، تولیدی صنعتی، تولیدی صنفی، تعاونی و مراکز پخش و عمده‌فروشان این شهرستان در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان شرکت دارند.

به گفته وی این شرکت‌ها اجناس پرمصرف خانواده‌ها را حداقل از 10 تا 30 درصد پایین‌تر از قیمت داخلی بازار به شهروندان کاشانی عرضه می‌کنند.

نطاقی با اشاره به برخورداری کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه از کیفیت لازم خاطرنشان کرد: نمونه کالاهای شرکت‌های تولیدی معتبر شرکت‌کننده در نمایشگاه به دقت بررسی و برای ارائه در نمایشگاه عرضه می‌شود.

این مسئول، تنوع کالاهای ارائه شده مورد نیاز مردم در حدود 100 غرفه را از ویژگی‌های نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان شهرستان کاشان ذکر کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حوزه تجارت کاشان، گوشت قرمز، مرغ و ماهی، انواع خواروبار، لبنیات، خرما، زولبیا و بامیه، برنج، روغن، خرما، گوشت قرمز و سفید و کالاهای یارانه‌ای برای تنظیم قیمت بازار را از جمله کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه برشمرد.

وی یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه را در دو بخش موقت 10 روزه و دائمی تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: بعد از پایان مهلت 10 روزه نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان حدود 35 غرفه عرضه‌کننده کالاهای اساسی و پرمصرف خانوارها توسط شرکت‌های توزیع‌کننده، نمایندگی‌های پخش و عمده‌فروشان در محل نمایشگاه همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان فعال است.

به گفته این مسئول کالاهای مورد نیاز و اساسی ماه مبارک رمضان به قدر کافی ذخیره‌سازی شده و به مشکلی به لحاظ روان‌سازی کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان در این ماه وجود ندارد.

نطاقی عنوان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان در 4 هزار مترمربع وسعت و بیش از 100 غرفه توسط اداره صنعت، معدن و تجارت حوزه تجارت شهرستان کاشان در محل سالن شرکت ریسندگی و بافندگی شماره دو این شهرستان دایر می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حوزه تجارت شهرستان کاشان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفی مراتب را از طریق شماره تلفن‌های 5553010 و 5556010 و یا از طریق سامانه ارتباطی 124 به صورت شبانه‌روزی به این اداره اطّلاع دهند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول