اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صنعت، معدن و تجارت سیاهکل خبر داد

برگزاری نمایشگاه عرضه کالا در سیاهکل

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سیاهکل از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با همکاری 47 واحد صنفی و تولیدی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عرضه کالا در سیاهکل

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل محمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برپایی نمایشگاه مذکور را در راستای تنظیم بازار شب عید در این شهرستان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: نمایشگاه کالا در 47 غرفه با همکاری واحدهای صنفی و تولیدی شهرستان سیاهکل برگزار می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سیاهکل زمان برپایی نمایشگاه مذکور را از 15 تا 25 اسفند جاری عنوان کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه عمدتا کالاهای مورد نیاز شهروندان به ویژه محصولات غذایی مواد پروتئینی، پوشاک و کیف و کفش با قیمت‌های نسبتاً مناسب عرضه می‌شود.

وی افزود: در این راستا تعدادی از واحدهای صنفی شهرستان سیاهکل نیز برای مشارکت در حراج و فروش‌های فوق‌العاده در ایام پایانی سال اعلام آمادگی کرده‌اند که با اطلاع‌رسانی و نصب پرده و پلاکارد به فروش کالاهای خود با قیمت معادل 10 تا 20 درصد زیر قیمت‌های بازار می‌پردازند.

به گفته قلی‌پور، میوه و مرکبات مصرفی شب عید شهرستان به میزان کافی در استان ذخیره‌سازی شده و عرضه آنها همزمان با برگزاری نمایشگاه بهاره آغاز و در چند نقطه سیاهکل توزیع می‌شود.برای کنترل قیمت‌ها و سهولت در تأمین کالاهای اساسی پرمصرف مورد نیاز مردم مقادیر فراوانی نیز گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج و روغن برای توزیع در سیاهکل ذخیره شده که در صورت افزایش قیمت‌ها و یا کمبود عرضه در بازار عرضه می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: به منظور برخورد با تخلفات و جلوگیری از بروز برخی مشکلات احتمالی در بازار شب عید طرح تشدید بازرسی با مشارکت فعال بازرسان این اداره، مجمع امور صنفی و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اجرا شده و بازرسان مربوطه با حضور در بازار شهرستان اقدام به بازرسی‌های متعدد از واحدهای صنفی می‌کنند.

قلی‌پور از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در سیاهکل همزمان با سراسر استان خبر داد و بیان داشت: این طرح با هدف کنترل بازار، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، نظارت بر بازار عرضه و تقاضا و اطمینان از سهولت تأمین مایحتاج عمومی مردم از ابتدای اسفند اجرایی شده و تا 15 فروردین 91 ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز بازرسان این اداره و مجمع امور صنفی شهرستان به همراه ناظران افتخاری از نقاط حساس بازار بازرسی‌های مستمر به عمل آورده و با هرگونه تخلفی برخورد می‌شود.

این مسئول از تمام شهروندان سیاهکلی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف نظیر گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار، اخفای کالا، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت‌ها و دیگر تخلفات موارد را از طریق سامانه 124 ستاد خبری این شهرستان اعلام کنند.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول