اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع):

عمده مشکلات ریشه در بی‏نظمی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) گفت: بیشتر مسائل و مشکلات ما ریشه در بی‎نظمی و عقب‌ماندگی دارد.

عمده مشکلات ریشه در بی‏نظمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر‌ به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) حجت‌الاسلام حسین دشتی ظهر امروز در نشست شورای معاونان و مسئولان نمایندگی نواحی مقاومت بسیج استان بوشهر اظهار داشت: رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، هدایتگری دینی و معنوی کارکنان بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‎کند.

دشتی با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم گفت: ما باید آمادگی ورود به ماه مبارک رمضان را در خود ایجاد کرده و برنامه‎ای را در طول شبانه‎روز برای خلوت کردن با خداوند داشته باشیم.

وی بر گفتن زیاد ذکر، دعا و مأنوس شدن با قرآن مجید برای همگان تاکید کرد و افزود: تهذیب نفس در این ماه پر خیر و برکت باید سرلوحه امور قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ما انسان‎ها قبل از اینکه از این دنیای فانی منقطع شویم باید با خلوت‎هایی که با خدای خود پیدا می‎کنیم، انقطاع از دنیا را تمرین کرده تا در هنگام مرگ و انقطاع واقعی از این دنیا دچار مشکل نشویم.

دشتی در بخش دیگری از سخنان خود به نظم در امور اشاره کرد و گفت: بیشتر مسائل و مشکلات ما ریشه در بی‎نظمی و عقب‎ماندگی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) بیان داشت: حاکم شدن نظم در زندگی فردی و اجتماعی با تمرین و ممارست تحقق می‎یابد و در کنار نظم برنامه‎محوری برای پیشبرد اهداف بسیار حائز اهمیت است.

دشتی گفت: رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، هدایتگری دینی و معنوی کارکنان است.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول