اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات ثبتی کشاورزان حل شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اسنادی املاک کشاورزان این شهرستان گفت: مشکلات کشاورزان با ثبت اسناد باید یک ‌بار برای همیشه حل شود.

مشکلات ثبتی کشاورزان حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید حسین ذوالانوار پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات ثبت املاک و اسناد شهرستان شیراز، اظهار داشت: اعتبار توسعه کشاورزی استان فارس 660 میلیارد تومان بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته از شش درصد به 10 درصد افزایش یافته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از اعتبارات تخصیص یافته بیشترین استفاده را باید کرد، افزود: هم‌اکنون کشاورزان ما به دلیل نداشتن سند ملک خود، برای گرفتن تسهیلات و اعتبارات لازم دچار مشکل هستند و اعتقاد داریم باید مشکلات ثبت اسناد و املاک کشاورزان شهرستان شیراز یک ‌بار برای همیشه حل شود.

وی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط فارس و شهرستان شیراز به همراه اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان خواست با تشکیل کمیته ویژه پیشنهادی فرماندار شیراز به منظور حل مشکلات مطرح شده مردمی و اجرایی‌شدن این مصوبه همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش فارس، در این جلسه عبدالحسین رامشی مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از آمادگی کامل آن اداره به منظور حل مسائل مطرح شده در صورت مساعدت اداره کل اوقاف و امور خیریه و بنیاد مسکن استان فارس خبر داد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول