اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهمئی:

برای بیان مشکلات بهمئی نیمه خالی لیوان را نمی‌بینیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهمئی گفت: مشکلات این شهرستان را بازگو می‌کنیم ولی در مقابل کارها را نیز می‌گوییم چرا که در بیان مشکلات نباید تنها نیمه خالی لیوان را دید.

برای بیان مشکلات بهمئی نیمه خالی لیوان را نمی‌بینیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت صبح امروز در دیدار با مسئولان ادارات و نهادها در این شهرستان اظهار داشت: نماز جمعه روح هر شهری است و هر شهری که روح نداشته باشد بی‌جان است و شهری که امام جمعه نداشته باشد بی‌روح و بی‌جان است.

امام جمعه لیکک بیان داشت: امامت جمعه از شئون امام معصوم و پیغمبر اسلام است و در زمان غیبت امام زمان، جانشین ایشان ولی فقیه افرادی را در شهرها منصوب می‌کند و این نعمت بزرگی است که از برکات اسلام و خون شهدا و ایثار جانبازان و رزمندگان است.

 وی گفت: مقام معظم رهبری در زمان جنگ سخت و نیمه سخت مطالب بسیار مهمی در زمینه بحران‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از این تریبون بیان می‌کنند که این از برکات نماز جمعه است.

سیادت اظهار داشت: شأن و جایگاه نماز جمعه بالاتر از آن است که بخواهیم پشت این تریبون بعضی از مسئولین را تضعیف کنیم چرا که تضعیف حرام است و از لحاظ شرعی جایز نیست.

وی بیان کرد: روحانیت شیعه مستقل بوده و مستقل عمل کرده و هر کجا مشکلی ببیند انتقاد می‌کند، اما انتقاد به این معنا نیست که از دولت اسلامی حمایت نکنیم بلکه حمایت می‌کنیم و به موقع نیز تذکر می‌دهیم.

سیادت با بیان اینکه از دولتی که با حکم ولی فقیه و رأی مردم مشروعیت پیدا می‌کند حمایت می‌کنیم، افزود: شأن مسئولی که به نوعی با چند واسطه از سوی رهبری منصوب شده باید حفظ شود.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: مردم بدانند که مسائل و مشکلات آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد و به این جا نیامده‌ایم که ریاست کنیم بلکه هدف خدمت است و ما باید به مسئولان پیشنهاد بدهیم و مسئولان را کمک کنیم تا مشکلات برطرف شود نه این که تنها نیمه خالی لیوان را ببینیم.

وی تصریح کرد: تأسیس حوزه علمیه خواهران و برادران از اولویت کاری ما بوده و ساخت مصلی و کارهای فرهنگی باید انسجام پیدا کند.

سیادت ابراز داشت: برگزاری دعای روح‌بخش توسل در شب‌های چهارشنبه در متن خانواده‌های معظم شاهد را پیگیری می‌کنیم که هدف این است از نزدیک با خانواده‌های این عزیزان و مشکلات آن‌ها آشنا شویم.

وی گفت: برنامه ما این است که به همه روستاهای توابع این شهرستان سرکشی کرده و از نزدیک با خانواده‌های معظم شاهد آشنا شویم.

این مسئول وضعیت حجاب و عفاف را در شهرستان بهمئی بسیار خوب و مناسب دانست و گفت: خواهران ما بدانند چادر محدودیت نیست بلکه وسیله‌ای نگاه‌‌دارنده و حفظ‌کننده از طمع‌های نابخردانه هوسبازان و امیال پرستان است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول