اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر:

دخل و تصرفی در تعرفه‌های برق نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: شرکت توزیع برق استان تنها مجری تعرفه‌های برق در بوشهر است و حق هیچ‌گونه دخل و تصرفی در تعرفه‌های برق ندارد.

دخل و تصرفی در تعرفه‌های برق نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدرضا رضوی صبح امروز در نشست شورای مدیران شرکت برق بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت توزیع برق استان به‌صورت درآمد- هزینه و ار محل فروش انرژی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، هرگونه تاخیر در پرداخت صورت حساب برق مصرفی موجب تاخیر در خدمت‌دهی به سایر شهروندان می‌شود.
وی افزود: این شرکت باری توسعه فعالیت‌های اجرایی خود نیازمند همکاری و مشارکت مردم در زمینه استفاده بهینه از برق و پرداخت به‌موقع صورت‌حساب است.
رضوی ادامه داد: با این وجود برخی از مشترکان با جوسازی در پرداخت به‌موقع صورت‌حساب خود تعلل می‌کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر یادآور شد: شرکت توزیع بر ق استان تنها مجری تعرفه‌های برق در استان است و حق هیچ‌گونه دخل و تصرفی در تعرفه‌های برق ندارد و حیطه اختیارات این شرکت محدود به تقسیط هزینه برق مصرفی آن دسته از مشترکانی است که در یک دوره توان پرداخت هزینه صورت‌حساب خود را ندارند.
وی بیان کرد: در برخی از تعرفه‌ها مثل تعرفه‌های تجاری، برخی از کسبه و مغازه‌داران از هزینه‌های صورت حساب خود گلایه‌مندند که این موضوع در حال پیگیری است و در صورت هرگونه تغییر، مراتب سریعا به اطلاع اصناف می‌رسد.
رضوی خاطرنشان کرد: تعرفه‌های استان بوشهر مانند سایر استان‌های جنوبی کشور مثل خوزستان و هرمزگان به صورت گرمسیر در نظر گرفته شده است که نسبت به سایر نقاط کشور از نرخ مخفف‌تری برخوردار است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر برخی افراد اقدام به سو استفاده غیرمجاز و غیر قانونی از برق می‌کنند و با دستکاری فیوز خود نه تنها سبب ایجاد مشکلات در شبکه می‌شوند بلکه به اموال عمومی نیز ضربه می‌زنند که این به نوبه خود تضییع حقوق سایر شهروندان را به دنبال دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، از مشترکان برق به‌خاطر مشارکت و همکاری در زمینه استفاده بهینه از برق و پرداخت به موقع صورت حساب بهای برق مصرفی خود تقدیر کرد.
رضوی گفت: این شرکت آمادگی هرگونه همکاری و ارائه مشاوره در زمینه‌های مختلف مثل ممیزی انرژی و مدیریت مصرف را به تمام مشترکان دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول