اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور وزارت نیرو

تعرفه برق اصناف بوشهری اصلاح می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مشخص شدن اشتباهی که در تعیین تعرفه برق اصناف بوشهری رخ داده، تعرفه برق کسبه و اصناف بوشهری با پیگیری مدیران استان اصلاح می‌شود.

تعرفه برق اصناف بوشهری اصلاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه یکی از محورهای قانون هدفمندی یارانه‌ها در مورد تعرفه برق است، اظهار داشت: در این قانون اعلام شده که تعرفه‌های برق استان‌های بوشهر، خوزستان و هرمزگان با دیگر استان‌ها متفاوت باشد به‌طوری که تعرفه برق این سه استان قبل از اجرای قانون هدفمندی 80 ریال بوده و اکنون به 100 ریال رسیده اما در دیگر استان‌ها این رقم 650 ریال است.
وی افزود: ضمن اینکه از وزارت نیرو برای اجرای این بند از قانون هدفمندی یارانه‌ها قدردانی می‌کنیم، اما این بند در بخش اصناف و کسبه مغفول مانده و مشکلاتی برای اصناف ایجاد کرده بود.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نظر وزارت نیرو در مورد مشکل به دولت منعکس شده و امیدواریم با پیگیری مسئولان استان این مشکل اصناف بوشهری حل شود چرا که وزارت نیرو بر اجرای این قانون تاکید دارد.
میگلی‌نژاد در ارتباط با مزایای مرزنشینی هم گفت: با توجه به اینکه کل استان بوشهر به دلیل اطلاعات غلطی که به مرکز ارسال شده، مشمول این طرح نشده انتظار است کل استان بوشهر از مزایای مرزنشینی بهره‌مند شوند.
وی در ارتباط با قانون ته لنجی در استان بوشهر گفت: همانطور که استان‌های مرزی از جمله هرمزگان و خوزستان از مناطق ویژه آزاد تجاری بهره‌مند می‌شوند استان بوشهر نیز بحث ته لنجی را دارد و مردم این استان از این طریق امرار معاش می‌کنند.
وی تاکید کرد: قانون ته لنجی باید برای مسئولان تبیین و توجیه شود و باید بدانند که مردم استان از ته لنجی استفاده می‌کنند چون درآمد آنان از این طریق تامین می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به ظرفیت نفت و گاز در استان بوشهر و اهمیت تربیت نیروی انسانی در این بخش راه اندازی دانشکده نفت و گاز در استان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
میگلی نژاد اظهار داشت: اجرای مصوبات دولت و سایر برنامه‌های توسعه‌ای موجب تحول و توسعه همه جانبه در استان بوشهر می‌شود.
وی تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی متناسب با صنایع موجود در استان ضرورتی بود که امیدواریم با تاسیس این دانشکده مشکل کمبود نیروی انسانی متخصص در استان بوشهر رفع شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول