اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کشور:

احساس تهدید و عوامل بی‌ثباتی امنیت همواره رو به افزایش است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کشور گفت: در تمامی استان‌ها احساس امنیت تاکنون روند رو به رشدی را داشته، هر چند که احساس تهدید و عوامل بی‌ثباتی امنیت همواره رو به افزایش بوده است.

احساس تهدید و عوامل بی‌ثباتی امنیت همواره رو به افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسماعیل احمدی‌مقدم در جمع خبرنگاران به پاسخ به سؤال‌های خبرنگاران اصفهانی پرداخت و در پاسخ به سؤالی مبنی بر برخی از نارضایتی‌های مردمی از برخورد پلیس، اظهار کرد: طبیعی است که در برخی از مأموریت‌ها و مسئولیت‌ها نیروی پلیس نتواند رضایت آحاد شهروندان را تأمین کند، اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که در یک دعوای معمولی هم دو طرف شاکی را نمی‌توان به طور کامل راضی کرد.

وی تاکید کرد: ممکن است ما قانون را برای کسی اعمال کنیم و خوشایند طرف نباشد اما برخورد نامناسب مأموران خود را در اثر خستگی و کم‌تجربگی قبول داریم.

فرمانده انتظامی کشور تصریح کرد: ما به تک تک این گزارشات مردمی در راستای سالم‌سازی محیط ناجا در سامانه مردمی رسیدگی می‌کنیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر موثر بودن گشت‌های ارشاد در بازدارندگی گفت: تلقی مردم از گشت ارشاد اگر قانون سلایق را در نظر بگیریم متفاوت و برخی جریمه را لجاجت، برخی بازدارنده و برخی مردم افراطی و بد رفتاری می‌دانند.

احمدی‌مقدم اضافه کرد: ما به طور کلی با توجه به پیچیدگی کار، نیروهای ویژه‌ای را برای این منظور در نظر گرفتیم و سطح عملکرد را افزایش داده‌ایم تا در مورد بازنگری آن نیز نواقص را برطرف کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود در جمع خبرنگاران در مورد راه‌اندازی آموزشگاه‌های تعلیم موتورسیکلت سواری تصریح کرد: تعلیم رانندگی را در واقع جزو ضوابط در آموزشگاه‌ها اعلام کرده‌ایم و برای گردانندگان در شهرها ضوابط تهیه شده و در مرحله جذب متقاضیان است که در صورت ارزیابی صلاحیت‌ها و رفع نقیصه اجرایی می‌شود.

فرمانده انتظامی کشور در مورد تغییر فرم خودروهای پلیس گفت: فرم خودروی پلیس در حال تغییر است، اما خودروی خارجی خریداری نمی‌کنیم، مگر برای مأموریت خاص که امکاناتش در داخل کشور موجود نباشد که البته با تأمین آن توسط سازندگان داخلی دلیلی هم برای واردات خودرو خارجی نمی‌بینیم.

وی هم‌چنین در مورد کاهش میزان جرم و اقدامات نیروی انتظامی گفت: ما مصائب و کاهش جرایم را بر حسب مقتضای هر محیط نگاه می‌کنیم، اما در این راستا افزایش امکانات، فناوری و تکنولوژی نو را در راستای خلأهای موجود نیروی انتظامی در دستور پلیس با توجه به نوع جرم قرار داده‌ایم.

احمدی‌مقدم اضافه کرد: در تمامی استان‌ها احساس امنیت تاکنون روند رو به رشدی را داشته است، هر چند که احساس تهدید و عوامل بی‌ثباتی امنیت همواره رو به افزایش بوده است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول