اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته سافت‌بال استان اصفهان خبر داد

برگزاری رقابت‌های سافت‌بال جام رمضان در اصفهان

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته سافت‌بال استان اصفهان گفت: از جمله برنامه‌های این کمیته در ماه مبارک رمضان برگزاری رقابت‌های سافت‌بال جام رمضان و مسابقات فرهنگی (قرآنی) است.

برگزاری رقابت‌های سافت‌بال جام رمضان در اصفهان

رویا زنگنه امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری رقابت‌های سافت‌بال جام رمضان به زودی انجام شده و مسابقات فرهنگی و قرآنی نیز در پایان ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی اشاره‌ای به برپایی نخستین دوره مربیگری درجه دو سافت‌بال به میزبانی استان اصفهان کرد و بیان داشت: استقبال از این دوره که با حضور علاقه‌مندان، از سرتاسر کشور برگزار شد، بسیار عالی بود.

مسئول کمیته سافت‌بال استان اصفهان ادامه داد: در برپایی نخستین دوره مربیگری درجه دو سافت‌بال از شهرهایی مانند تهران، کرج و گیلان به طور متوسط دو نفر در این دوره شرکت کردند.

وی تاکید کرد: نخستین دوره مربی‌گری سافت‌بال برگ زرینی در کارنامه کمیته سافت‌بال استان اصفهان به حساب می‌آید.

زنگنه افزود: در برپایی نخستین دوره مربیگری سافت‌بال، معاونت ورزشی سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری اصفهان و مدیریت باشگاه فرهنگی و ورزشی کارگران مانند همیشه همکاری‌های بسیار خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: بانوان فعال سافت‌بال استان اصفهان روزهای زوج از ساعت 2:30 تا 4:30 دقیقه بعد از ظهر در سالن فرهنگی و تفریحی شهرداری به انجام فعالیت‌های سنگین خود ادامه می‌دهند و تنها دو مقوله عشق و علاقه است که این ورزشکاران را به آینده‌ای روشن امیدوار نگاه می‌دارد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول