اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز تأکید کرد

ضرورت درک صحیح مردم در استفاده از الگوهای مصرفی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: لازم است تا با برنامه‌ریزی‌های اساسی درک صحیحی را در بین مردم نسبت به استفاده از الگوهای مصرفی ایجاد کنیم.

ضرورت درک صحیح مردم در استفاده از الگوهای مصرفی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر اسکندری ظهر امروز در همایش بهینه‌سازی مصرف برق گفت: متأسفانه برخی از شهروندان الگوهای مصرفی را نمی‌شناسند و الگویی را برای استفاده درست از این این منبع ندارند.

وی ادامه داد: در این راستا و به منظور آگاهی دادن بیشتر به مردم لازم داریم تا تبلیغات و فرهنگ سازی‌های گوناگونی را در این زمینه انجام دهیم تا در آینده شاهد کاهش استفاده برق در زمان پیک مصرف باشیم.

این مسئول گفت: البته در سال‌های گذشته در زمینه درست استفاده کردن از نیروی برق فرهنگ‌سازی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی انجام شد اما متأسفانه برخی هنوز به درستی روش‌های صحیح مصرف کردن برق را نمی‌شناسند و با استفاده نادرست از این منبع ما و دیگر شهروندان را با مشکل مواجه می‌کنند.

اسکندری یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید انجام داد را پیشگام شدن ادارات دولتی در مصرف بهینه انرژی عنوان کرد و گفت: رسیدن به نتایج مطلوب تنها در درست استفاده کردن این انرژی توسط مردم حاصل نمی‌شود بلکه ادارات دولتی نیز سهم اساسی و ویژه‌ای در دستیابی به اهداف مورد نظر دارند.

وی افزود: متأسفانه درک نادرست از اصلاح الگوی مصرف سبب بروز اختلالاتی در نظام اقتصادی کشور می‌شود که باید با فرهنگ‌سازی‌های اساسی مانع از بروز این اختلالات در اقتصاد کشور شد.

در ادامه این مراسم همچنین معاون سیاسی استاندار البرز نیز طی سخنانی بر استفاده درست از منابع انرژی توسط مردم تأکید کرد و گفت: ارائه آموزش‌های دقیق به شهروندان ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یک گام نزدیک‌تر می‌کند.

ناصر رجبی تأکید کرد: مدیران در دستگاه‌های مختلف نیز باید تدابیر لازم به منظور مصرف درست و بهینه از انرژی را در ادارات و مراکز زیر پوشش خود به کار گیرند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول