اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر برازجان:

کوهستان‌های اطراف برازجان به تفریح‌گاه‌های عمومی تبدیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: کوهستان‌های اطراف برازجان به تفریح‌گاه‌های عمومی تبدیل می‌شوند و این امر در ترغیب مردم به ورزش مؤثر است.

کوهستان‌های اطراف برازجان به تفریح‌گاه‌های عمومی تبدیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباس دهقان بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران اجرایی برازجان اظهار داشت: جلب رضایت مردم یکی از سنگین‌ترین وظایف مسئولان است و از مسائل مهم و دغدغه‌های مشترکی است که تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی به آن توجه دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان خاطر نشان کرد: استفاده مناسب از فضای طبیعی و محیط زیست و پتانسیل‌های هر منطقه از اهم مسائلی است که مدیران اجرایی خصوصا در حوزه شهرداری‌ها باید به آن توجه داشته باشند و در مسیر تحقق این امر گام بردارند.

دهقان با تاکید بر آنکه شهر برازجان از نظر محیط زیست یکی از نقاط مهم استان بوشهر است اذعان داشت: توجه به این ویژگی و پروراندن این پتانسیل به منظور رشد و توسعه شهر برازجان از مسائلی است که شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان به آن توجهی خاص دارند.

وی اضافه کرد: یکی از ارزشمندترین پتانسیل‌های طبیعی و جاذبه‌های زیست محیطی که شهر برازجان در اختیار دارد وجود کوهستان‌های فراوان در اطراف این شهر است که مسئولان با برنامه‌ریزی مدون و راهبردی می‌توانند این عامل را در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری برازجان به کار گیرند.

این مسئول ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نیازهای انسانی در جوامع تفریح و سرگرمی است و تفرجگاه‌ها در این زمینه اثرگذاری فراوانی دارند و استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهر برازجان برای رفاه حال شهروندان و توسعه مراکز تفریحی و ورزشی در دستور کار است.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان عنوان کرد: کوهستان‌های شرق برازجان که فضایی بسیار مناسب برای تفریح و ورزش مردم است باید ساماندهی شود و امکانات تفریحی و رفاهی در این مکان در نظر گرفته شود.

دهقان بیان داشت: استفاده از استعداد کوهستان در کنار ورزش‌های مفرح پیاده‌روی و کوه‌نوردی می‌تواند زمینه توسعه جاذبه‌های تفریحی و گردشگری شهر برازجان را فراهم کند.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: احداث پارک و فضاسازی در این نقطه از شهر توسط شورا و شهرداری در دست پیگیری است و به عنوان یک طرح پیشنهادی برای تامین اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیز مطرح شده است.

دهقان در همین راستا ابراز داشت: استفاده از دیگر ظرفیت‌های شهر همچون کوهستان می‌تواند، باعث تمرکز‌زدایی از نقاط تفریحی ورودی شهر مانند میدان گنجی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان افزود: ساماندهی و استفاده از فضای بسیار خوب کوهستان باعث توسعه ورزش‌های کوهستانی و ایجاد رغبت خانواده‌ها برای پرداختن به این ورزش‌ها است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول