اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون طرح و برنامه‌ریزی شورای شهر برازجان:

130 هزار درخت در برازجان کاشته شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون طرح و برنامه‌ریزی شورای شهر برازجان از کاشت 130 هزار درخت و درختچه در خیابان‌های مختلف برازجان خبر داد.

130 هزار درخت در برازجان کاشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان محمدتقی گرمسیری شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اسلامی برازجان اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام اسلامی اهمیت بسیار زیادی دارد و تمام مسئولان باید در این عرصه اهتمام ورزند.

وی افزود: برازجان دارای جمعیت و وسعت بسیار زیادی است و باید تلاش زیادی برای رشد و توسعه این شهر داشته باشیم.

مسئول کمیسیون طرح و برنامه‌ریزی شورای شهر برازجان از کاشت 130 هزار درخت در برازجان خبر داد و خاطر نشان کرد: کاشت 130 هزار درخت، چهره شهر را مقداری زیباتر کرده و مردم از این مسئله رضایت دارند.

گرمسیری ادامه داد: ما برای خرید منازل در مسیر با شهروندان خیلی رایزنی و چانه‌زنی می‌کنیم، بعضی مردم خیال می‌کنند که شهرداری هم مانند نفت و گاز اگر زمین‌شان در مسیر قرار گرفت باید میلیون‌ها تومان یا اعتبار میلیاردی به آنها بدهد اما شهرداری فاقد چنین پول‌های زیادی است.

عضو شورای اسلامی برازجان نیز اظهار داشت: چیزی که به ما ارث رسیده خرابی‌هایی است که در امر مسکن داریم و باید آنها را بسازیم.

سهیلا محمدخانی بیان کرد: گر چه طرح‌های عمرانی کمی کند پیش می‌رود اما شهرداری در حال انجام کار است و باید کمک کنیم تا شاهد آبادانی شهر باشیم.

وی گفت: شهرداری در سال 90 زیرساخت‌های بازار روز را مشخص کرد، در سال 90 برای بهسازی بازار روز 150 میلیون تومان و برای سال 91 نیز 250 میلیون تومان پیشنهاد کرده‌ایم.

محمدخانی افزود: ساماندهی پارک‌ها به انجام رسیده یا در حال اجراست و برای هویت‌بخشی به شهر برازجان و اصلاح ورودی شهر از سمت شیراز هفته آینده با فرماندار جلسه‌ای خواهیم داشت.

مسیب غریب‌زاده مسئول کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی برازجان نیز گفت: ما از شهرداری خواسته‌ایم بودجه سالانه درخواستی خود را به شورا ارائه دهد تا اعتبار سال 91 آنها را تصویب و پیگیری کنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول