اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره آیین شهروندی در برازجان

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از برگزاری نخستین جشنواره آیین شهروندی در برازجان خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره آیین شهروندی در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان کریم حسین‌آبادی عصر امروز در بازدید از طرح‌های شهرداری برازجان اظهار داشت: ارائه خدمات عام‌المنفعه و رفاهی به شهروندان و تکریم مردم از مهم‌ترین برنامه‌ها در شهرداری است.

وی افزود: شهروندان باید از امکانات رفاهی و معیشتی لازم برخوردار باشند و باید دسترسی راحت و آسانی به تمام مراکز داشته باشند و این مهم در دستور کار قرار دارد.

شهردار برازجان از برگزاری نخستین جشنواره آیین شهروندی در برازجان خبر داد و خاطر نشان کرد: این جشنواره بزرگ در 9 رشته در تابستان امسال برگزار می‌شود.

حسین‌آبادی تصریح کرد: شهرداری در راستای رسالت خود در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی قصد دارد نخستین جشنواره فرهنگی آیین شهروندی را با همکاری انجمن شورای اسلامی شهر و سینمای جوان در تابستان 91 برگزار کند.

وی اضافه کرد: این جشنواره شامل 9 رشته هنری است که در رشته‌های فیلم، عکس، طراحی، نقاشی، کاریکاتور، شعر، داستان کوتاه، حجم و نقاشی دیواری (گروهی) برگزار می‌شود.

شهردار برازجان ابراز داشت: این اقدام در راستای جلب مشارکت آگاهانه شهروندان در زمینه ارتقاء کیفیت محیط زندگی شهری برگزار خواهد شد.

حسین‌آبادی همچنین اجرای این برنامه را یک پروژه فرهنگی ـ هنری ـ آموزشی و تربیتی خواند و افزود: انجام این کار در عین حال می‌تواند یک پژوهش کاربردی به شیوه‌ای نوین قلمداد شود.

وی بیان کرد: این جشنواره فرصتی برای ایجاد تحول در روند رویدادهای اجتماعی برای کمک به مردم و برای ارتقاء زندگی افراد در چشم‌اندازی پایدار است.

حسین‌آبادی اذعان داشت: یکی از راهکارهای ایجاد و تقویت حس تعلق شهروندان نسبت به محل زندگی خود، پیوند ذهنی با محیط اطراف به شمار می‌رود و ارتباط شهر و فرد، شهر و جامعه، شهر و طبیعت، شهر و معنویت از جمله محورهای جشنواره فوق است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول