اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال حریق یک دستگاه تریلی حامل روغن

محور زاهدان ـ بم مسدود شد

خبرگزاری فارس: معاون راهداری اداره‌کل راه و ترابری سیستان‌وبلوچستان گفت: آتش‌سوزی یک دستگاه تریلی حامل روغن پایه و سقوط آن به زیر پل در محور زاهدان ـ بم سبب مسدودشدن محور مذکور شد.

محور زاهدان  ـ بم مسدود شد

ملک محمد راهواره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: ظهر روز گذشته آتش‌سوزی یک دستگاه تریلی حامل روغن پایه و سقوط آن به زیر پل در محور مذکور، منجر به آتش‌گرفتن دو دهانه پل راهداری و مسدود شدن محور زاهدان ـ بم حدفاصل نصرت آباد ـ کهورک در کیلومتر 135 شد.

وی افزود: به دنبال این موضوع بلافاصله راهداران اداره‌کل راه و ترابری سیستان‌‌وبلوچستان با تمامی ماشین‌آلات مورد نیاز به محل حادثه  اعزام و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.

معاون راهداری راه و ترابری سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: با تلاش‌ راهداران و دستگاه‌های امدادی، در ساعت 20 و 30 دقیقه شب گذشته محور فوق بصورت موقت بازگشایی و تردد برای عبور خودروها روان شد.

وی ادامه داد: امدادرسانی و توزیع مواد غذایی از دیگر اقداماتی بود که راه و ترابری استان به مسافران در راه مانده ارائه داد.

راهواره افزود: با توجه به تخریب یکی از پل‌های راهداری، عملیات تعمیر و بازسازی پل توسط راهداران همچنان ادامه دارد.

معاون راهداری اداره و ترابری سیستان‌وبلوچستان گفت: هم‌اکنون یک لاین از جاده مذکور بازگشایی و راهداران در حال ساخت کنارگذر هستند.

گفتنی است، این حادثه هیچ خسارت جانی در پس نداشت.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول