اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت کسب نتیجه در بازی مقابل سپاهان

کادر فنی و بازیکنان مس پاداش می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در صورت کسب نتیجه مطلوب از بازی با سپاهان اصفهان، پاداش بسیار خوبی به کادر فنی و بازیکنان تیم تعلق می‌گیرد.

کادر فنی و بازیکنان مس پاداش می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اردشیر سعدمحمدی ظهر امروز در بازدید از صندوق بازنشستگی شرکت مس و شرکت‌های تابعه آن با تأکید بر اهمیت نتیجه دیدار نخست مس در برابر سپاهان اصفهان، اظهار داشت: این مسابقه برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران به منظور افزایش روحیه بازیکنان تیم از هم اکنون اعلام می‌دارد تا در صورت کسب نتیجه مطلوب از این دیدار پاداش بسیار خوبی به کادر فنی و بازیکنان تیم تعلق می‌گیرد.

سعدمحمدی در بازدید از صندوق بازنشستگی شرکت مس و شرکت‌های تابعه گزارش مبسوطی را از چگونگی روند نقل و انتقالات، میزان آمادگی تیم و همچنین برنامه‌های آینده باشگاه تا پیش از آغاز دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دریافت کرد.

حسن واحدی قائم‌مقام باشگاه صنعت مس کرمان در حاشیه این بازدید به ارائه گزارشی از چگونگی انجام کار در بخش‌های مختلف باشگاه پرداخت.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول