اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سی‌سخت:

حضور 89 درصدی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در انتخابات بی‌پاداش نماند

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه سی‌سخت گفت: باید به طرق مختلف پاداش حضور بی‌سابقه و 89 درصدی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در انتخابات داده شود.

حضور 89 درصدی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در انتخابات بی‌پاداش نماند

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، حجت‌الاسلام سید محمدمهدی قاسم‌زاده در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی این هفته شهر سی‌سخت ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: زبان انسان هم می‌تواند او را بهشتی کند و هم جهنمی که این مورد به خود فرد بستگی دارد.

وی در خصوص نقش زبان برای به دام افتادن در گناهان تصریح کرد: زبان از روش‌های مختلفی می‌تواند انسان را به گناه آلوده کند که در اسلام به 183 گناه از زبان اشاره شده است.

خطیب جمعه سی‌سخت متذکر شد: امروزه مردم به راحتی و با روش‌های مختلف از جمله غیبت کردن با زبان، دروغ گفتن، تهمت‌زدن، فحاشی کردن و سایر روش‌ها به راحتی دست به گناه می‌زنند و انجام این گناهان در زندگی‌ روزمره عادی شده است.

وی به بحث فحاشی کردن در بین مردم اشاره کرد و افزود: فحاشی کردن از ریشه فحشا بوده و مردم باید سعی در پرهیز از آن کنند.

قاسم‌زاده در خطبه دوم نماز جمعه این هفته سی‌سخت به غیرت و افتخارآفرینی مردم کهگیلویه و بویراحمد در تمام صحنه‌ها اشاره و تصریح کرد: مردم ما همانند برتری در شهادت و جنگ و سایر عرصه‌های ملی دیگر بیشترین مشارکت را در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات داشته‌اند.

وی در خصوص قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نقش ائمه جمعه در تشویق مردم برای حضور در انتخابات تأکید کرد: ائمه جمعه مردم را همیشه برای اهداف ولایی نظام راهنمایی کرده و این حضور نیز متأثر از ولایت‌پذیری مردم بود.

خطیب جمعه سی‌سخت گفت: مسئولان ما باید قدر و ارزش این مردم را بدانند و ما منتظر پاداشی هستیم که مسئولان باید با خدمت‌گزاری و رفع مشکلات مردم به آنها بدهند.

وی به آغاز هفته سلامت اشاره و عنوان کرد: علاوه بر اینکه جسم ما باید سالم باشد روح سالمی نیز باید داشته باشیم که هم جسم و هم روح مکملی برای یکدیگرند.

قاسم‌زاده در خصوص ایام شهادت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: مردم سعی کنند در این ایام به خاطر حفظ شأن این بانوی مکرم از بی‌حرمتی‌ها و جشن و شادی بپرهیزند و هیئت‌ها در برگزاری برنامه‌های عزاداری این ایام فعالانه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول