اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

قهرمانی در میادین جهانی اراده ملت را به رخ دنیا می‌کشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه قهرمانی در میادین جهانی اراده ملت را به رخ دنیا می‌کشد گفت: ورزشکاران کشور و استان موجب افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند.

قهرمانی در میادین جهانی اراده ملت را به رخ دنیا می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی ظهر امروز در مراسم استقبال از ورزشکاران اعزامی استان به مسابقات جهانی سپک‌تاکرا اظهار داشت: بار دیگر ورزشکاران این استان با درخشش در مسابقات جهانی سپک‌تاکرا افتخارآفرینی کرده و در کنار سایر اعضای تیم ملی سربلندی ایران اسلامی را در سطح جهان رقم زدند.

وی با تاکید بر اینکه افتخارآفرینی ورزشکاران استان در کشور و جهان ارزشمند و قابل قدردانی است تصریح کرد: سال گذشته شاهد درخشش ورزشکاران استان امام (ره) در مسابقات مختلف داخلی و خارجی بودیم که خوشبختانه امسال نیز روند این افتخارآفرینی‌ها همچنان ادامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان ورزشکار این استان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالایی برخوردارند و پرورش این استعدادها در دستور کار قرار دارد.

سرمربی تیم ملی سپک‌تاکرا جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: اعضای تیم ملی سپک‌تاکرا در مسابقات جهانی با شایستگی هر چه تمام‌تر رقبای سرسخت و با تجربه خود را پشت سر گذاشته و با شکست تیم‌های قدرتمند عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کردند.

محمد مرادی با اشاره به اینکه چهار ورزشکار مرد و یک زن به همراه دو مربی از استان مرکزی عضو تیم اعزامی کشور به مسابقات جهانی تایلند بودند افزود: در مسابقات قهرمانی جهان و در بخش آقایان وحید ابراهیمی، علی عزیزآبادی، امید حسنی و فرشاد کایکانی از این استان مدال طلا و نقره را در بخش انفرادی، دو نفره و تیمی از آن خود کردند و در بخش بانوان نیز فاطمه فراهانی به همراه تیم بانوان مقام سوم تیمی را کسب کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول