اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان مشگین شهر خبر داد

انتخاب مشگین‌شهر به عنوان پایلوت توسعه گردشگری کشور

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان به عنوان پایلوت توسعه گردشگری در کشور انتخاب می‌شود.

انتخاب مشگین‌شهر به عنوان پایلوت توسعه گردشگری کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری مشگین‌شهر، یونس اسدی در نشست مشترک با مدیر‌عامل شرکت آب منطقه‌ای و مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: به دنبال انتخاب موفقیت‌آمیز این شهرستان به عنوان پایلوت توسعه کشاورزی در کشور و هزینه‌کرد بیش از 300میلیارد ریال تاکنون در این بخش، مقدمات معرفی این شهرستان به عنوان پایلوت توسعه گردشگری فراهم شده و به‌زودی به تصویب نهایی می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود اعتبارات گردشگری این شهرستان به 150میلیارد ریال افزایش یابد و به‌زودی عملیات اجرایی جاده آبگرم قینرجه، ایجاد کمپینگ آبگرم قوتور‌سویی آغاز می‌‌شود.

منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اجرای سد تاخیری بر روی رودخانه خیاوچای و طرح پرورش ماهی در قفس در سد سبلان را از دیگر برنامه‌های کاری شهرستان برشمرد.

بهروز ندایی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: اجرای طرح محور گردشگری سبلان به مرکزیت شهرستان مشگین‌شهر موجب ترویج صنعت گردشگری در مناطق واقع شده در دامنه‌های سبلان می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان نیز با بیان اینکه بیشترین تعداد آبهای معدنی استان در شهرستان مشگین‌شهر واقع شده، از ساماندهی آب گرم قوتورسویی و ایجاد مرکز احیا و سرویس‌های بهداشتی در این مکان خبر داد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول