اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی:

بانوان شطرنج‌باز کشور آمادگی بسیار بالایی دارند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی گفت: آمادگی بازیکنان در مسابقات پانزدهمین جشنواره سراسری شطرنج بانوان کشور در حد بسیار بالایی است.

بانوان شطرنج‌باز کشور آمادگی بسیار بالایی دارند

ساناز حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به آغاز مسابقات پانزدهمین جشنواره سراسری شطرنج بانوان کشور که از روز گذشته در اراک آغاز شده و همچنان ادامه دارد اظهار داشت: خوشبختانه شرکت‌کنندگان در این جشنواره از آمادگی بسیار بالایی برخوردارند و مسابقات در سطح قابل قبولی در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در پانزدهمین دوره از مسابقات شطرنج جشنواره بانوان کشور 158 بازیکن از 25 استان کشور حضور دارند که از این تعداد 54 بازیکن دارای رنکینگ بین‌المللی هستند.

نایب رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی با بیان اینکه از استان مرکزی 42 نفر در این رقابت‌ها حضور دارند خاطر نشان کرد: این مسابقات در 11 دور به روش سوئیسی برگزار می‌شود و طی آن 16 نفر اول به فینال قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی راه می‌یابند.

حیدری ادامه داد: از روز گذشته تاکنون پس از سه دور رقابت خانم‌ها هما علوی، ساره تاجیک، رعنا حکیمی‌فر با سه امتیاز از استان تهران در صدر جدول قرار دارند.

وی افزود: بعد از این بازیکنان، خانم‌ها تارا تیزآبی، آتوسا سنجری، ارغوان نجفی‌زاده و مریم زهرابی با 2.5 امتیاز از استان مرکزی در رده‌های بعدی قرار دارند.

به گفته وی دور پنجم این رقابت‌ها بعد از ظهر امروز برگزار می‌شود.

در حال حاضر 100 بانوی ورزشکار استان مرکزی در این رشته در شهرستان‌های خمین، ساوه، زرندیه، آشتیان، شازند، دلیجان و اراک فعالیت دارند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول