اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حسن جوهرچی و جعفر دهقان

فیلم‏برداری "پلاگ" به نیمه راه رسید

خبرگزاری فارس: پیش‏تولید فیلم سینمایی "پلاگ" به عنوان مجموعه‏ای همگام با شعار سال، از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و به نیمه راه رسیده است.

فیلم‏برداری "پلاگ" به نیمه راه رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی گروه سینما فیروزه، فاز نخست تصویربرداری این فیلم در هفته نخست تیر ماه امسال در مجموعه سد و نیروگاه کارون 4 کلید خورد.

فیلم سینمایی پلاگ بر اساس یک داستان واقعی ساخته می‌شود و روایتگر آب‏گیری پیش از موعد سد کارون 4 در سال 89 است که مشکلاتی را به همراه داشت و با تلاش مهندسان کشور، یک افتخار ملی به دست آمد.

پلاگ، فیلمی با موضوعی کاملا هم‏راستا با شعار سال 91 یعنی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است که تلاش مهندسان ایرانی برای به ثمرنشینی یک پروژه ملی را به تصویر می‌کشد.

برنامه‏ریزی گروه تولید فیلم پلاگ برای نمایش این مجموعه در هفته دولت توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و برنامه‏ریزی‌هایی برای اکران سینمایی این فیلم و حضور در جشنواره‌های مختلف نیز وجود دارد.

حسن جوهرچی، جعفر دهقان، میرطاهر مظلومی، شهرام ابراهیمی، اکبردانیالی، مصطفی عبدالمحمدی و ... در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

حسین تبریزی کارگردان، مصطفی علمی‏فرد تهیه‏کننده، سیدامین حسینیون فیلمنامه، محمد عفراوی مشاور کارگردان، نیلوفر شهیدی مدیر برنامه‏ریزی، حسن سلطانی مدیر فیلمبرداری، محمد محمدی طراح صحنه و لباس، اولدوز عزیزی طراح گریم، وحید سلطانی صدابردار و فاطمه حیدری به عنوان مدیر تولید سایر عوامل فیلم سینمایی پلاگ را تشکیل می‏دهند.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول