اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

بزرگ‌ترین رخداد سلامت در مازندران اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: طرح پزشک خانواده به عنوان بزرگ‌ترین رخداد سلامت کشور در مازندران با آمادگی کامل اجرا می‌شود.

بزرگ‌ترین رخداد سلامت در مازندران اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه بررسی نحوه اجرایی شدن طرح پزشک خانواده در استانداری مازندران اظهار داشت: پزشک خانواده طرح جامع حوزه درمان است و همه جزئیات این طرح به خوبی توسط متولیان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به آماده بودن زمینه‌های اجرایی این طرح گفت: برای اینکه عدالت در حوزه سلامت به خوبی اجرایی شود این طرح در دولت پی‌ریزی و به عنوان بزرگ‌ترین رخداد سلامت کشور در حال اجرایی شدن است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: نیازمندی‌های این طرح توسط متولیان به خوبی تبیین شود.

این مسئول بیان داشت: طرح پزشک خانواده به نفع مردم است و فرمانداران باید در هر شهر زمینه‌های اجرایی شدن این طرح را پیگیری کنند تا اجرای پزشک خانواده به شیوه بسیار مناسب در کشور اجرایی شود.

وی با تقدیر از عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان‌ها از همه ظرفیت‌شان برای اجرای مناسب این طرح همکاری کنند.

این مسئول با اشاره به نوپا بودن طرح پزشک خانواده گفت: ممکن است در اجرای این طرح به مشکلات و موانع در سطح استان و شهرستان‌ها برخورد کنیم و دست‌اندرکاران باید اشرافیت کامل نسبت به این طرح داشته باشند.

ابراهیمی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه اقتصادی و فرهنگی بیان داشت: با اجرایی شدن قانون هدفمند کردن یارانه‌ها گام‌های مهم اقتصادی در کشور برداشته شد.

وی با اشاره به سفر فرهنگی دولت به استان‌های کشور خاطرنشان کرد: هدف دولت در سفر فرهنگی بیانگر اجرای عدالت در بخش فرهنگی بود. شاید دولت در سفر فرهنگی به همه خواسته‌ها و دغدغه‌های خود در سفر دست نیافت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران دلیل عدم دسترسی دولت در بحث فرهنگی را گستردگی کلان بحث فرهنگی عنوان کرد و گفت: دولت در این بخش نتوانست به همه خواسته‌های اساتید دانشگاه و ائمه جمعه به خاطر کم بودن منابع پاسخ دهد.

این مسئول ادامه داد: در حوزه درمان دولت پیگیر عدالت است و یکی از دغدغه‌های اصلی دولت اجرای طرح پزشک خانواده است و همه باید تلاش کنیم تا اجرای این طرح به نحو احسن دنبال شود.

ابراهیمی متذکر شد: فرمانداران در اجرای این طرح بار سنگینی را بر عهده دارند.

وی اذعان داشت: شاید خیلی از دولت‌ها دوست داشتند طرح پزشک خانواده را اجرایی کنند ولی این اراده در دولت دهم ایجاد شد و وزیر بهداشت نیز اجرای این کار را جزء برنامه‌های محوری خود قرار داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول