اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت صدور مجوز از سوی دولت و شورای شهر

کرایه بلیت اتوبوس‌های اصفهان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: اتوبوس‌رانی اصفهان به منظور افزایش بلیت اتوبوس‌ها تابع سیاست‌های بالا‌دستی است و در صورت صدور مجوز از سوی دولت و شورای شهر بلیت اتوبوس‌های اصفهان در سال جاری افزایش می‌یابد.

کرایه بلیت اتوبوس‌های اصفهان افزایش می‌یابد

سیدعباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه توسعه و نو‌سازی ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان با توجه به روند پرداخت یارانه دولتی امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: در صورتی که دولت سهم خود را از بلیت اتوبوس‌های اصفهان پرداخت نکند این ناوگان روز به روز بدهکار‌تر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هنوز ساختار جدی برای پرداخت یارانه اتوبوس‌رانی‌ها از سوی دولت تعریف نشده است، اضافه کرد: تا زمانی که این ساختار تعریف نشود درصد بالایی از هزینه‌های اتوبوس‌رانی به دوش شهرداری و شرکت واحد است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با بیان اینکه استفاده از اتوبوس نیز باید همانند نان و لبنیات جزئی از سبد هزینه‌های خانوار قرار بگیرد، تصریح کرد: اتوبوس‌رانی اصفهان به منظور افزایش بلیت اتوبوس‌ها تابع سیاست‌های بالا‌دستی است و در صورت صدور مجوز از سوی دولت و شورای شهر بلیت اتوبوس‌های اصفهان در سال جاری افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه دولت باید یک سوم از هزینه بلیت اتوبوس‌های اصفهان را پرداخت کند، ادامه داد: در حال حاضر تنها شهرداری به تعهد خود در راستای پرداخت یک سوم از هزینه‌های بلیت اتوبوس‌های اصفهان به صورت کامل عمل می‌کند.

روحانی با بیان اینکه 30 درصد از شهروندان نیز کرایه خود را به منظور استفاده از اتوبوس‌های درون شهری پرداخت نمی‌کنند، تاکید کرد: شرکت واحد اتوبوس‌رانی برای پرداخت بدهی‌های خود از هیچ منبع مالی برخوردار نیست و بد‌قولی‌های دولت در زمینه پرداخت سهم خود از یارانه بلیت اتوبوس‌های اصفهان تنها سبد بدهی‌های این ناوگان را افزایش داده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول