اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود فعالیت 50 بازرس اتوبوس‌رانی در اصفهان

اصفهانی‌ها هنوز مقید به پرداخت بلیت اتوبوس‌ها نیستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: با وجود فعالیت 50 بازرس اتوبوس‌رانی در اصفهان شهروندان برای استفاده از اتوبوس‌های درون شهری هنوز به پرداخت بلیت اتوبوس‌ها مقید نشده‌اند.

اصفهانی‌ها هنوز مقید به پرداخت بلیت اتوبوس‌ها نیستند

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اتوبوس‌های درون شهری در یک روز چندین مرتبه توسط بازرسان اتوبوس‌رانی بازرسی نمی‌شوند، اظهار کرد: در حال حاضر تجمع و تراکم بازرس در خطوط اتوبوس‌رانی اصفهان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه جاری 30 بازرس اتوبوس‌رانی در سطح شهر فعال شده‌اند، ادامه داد: همچنین با راه‌اندازی خط یک BRT 20 بازرس نیز در مسیر این خط فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه تصریح کرد:  با وجود فعالیت 50 بازرس اتوبوس‌رانی در اصفهان شهروندان برای استفاده از اتوبوس‌های درون شهری هنوز به پرداخت بلیت اتوبوس‌ها مقید نشده‌اند.تا زمانی که مردم به پرداخت بلیت اتوبوس‌ها عادت نکرده‌اند این ناوگان ناچار است از بازرسان در اتوبوس‌های فعال در سطح شهر به منظور کنترل کارت بلیت‌های شهروندان استفاده کند.

روحانی با بیان اینکه زمانی که فعالیت بازرسان در اتوبوس‌ها کم‌رنگ می‌شود درصد استفاده شهروندان از کارت بلیت‌ها نیز کاهش می‌یابد، تاکید کرد: همیشه متخلف ترافیکی در سطح شهر‌ها وجود دارد و فرهنگ استفاده از کارت بلیت همانند فرهنگ ترافیکی در میان شهروندان ایجاد نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه پدیده پرداخت نشده کرایه اتوبوس‌ها در اروپا نیز وجود دارد، افزود: پرداخت نشدن بلیت اتوبوس‌ها توسط مردم به ایران و اصفهان اختصاص ندارد و تخلف مردم در این زمینه در کشور‌های اروپایی نیز قابل مشاهده است اما ارو‌پایی‌ها در این زمینه جریمه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: در سال گذشته جریمه عدم پرداخت کرایه اتوبوس‌ها در اروپا 50 یورو بوده است.نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید نسبت به ایجاد قوانینی در راستای پرداخت نشدن کرایه اتوبوس‌ها توسط مردم اقدام کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول