اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توقفی کوتاه

وزیر راه از پل در دست احداث "معلم" سمنان دیدن کرد

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی با توقفی کوتاه، از پل در دست احداث "معلم" سمنان دیدن کرد.

وزیر راه از پل در دست احداث "معلم" سمنان دیدن کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی نیکزاد صبح امروز در ادامه بازدید از مسیر تهران ـ سمنان که با همراهی معاونان وزیر، نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار سمنان، فرماندار سمنان، امام جمعه موقت سمنان و شمار زیادی از مدیران اجرایی صورت گرفت، چند دقیقه‏‌ای نیز در میدان معلم سمنان توقف کرد و از درون خودرویش به ارزیابی روند اجرای طرح پل روگذر معلم پرداخت.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی که در خودروی وزیر راه و شهرسازی حضور داشت، در ادامه سفر نیکزاد به سمنان و هنگام عزیمت برای بازدید از طرح مسکن مهر سمنان، وی را چند دقیقه‏‌ای در میدان معلم سمنان نگه‌داشت و روند اجرای پل معلم سمنان را برای وزیر شهرسازی توضیح داد.

به گزارش فارس؛ کلنگ احداث پل روگذر معلم سمنان توسط "سیدمحمدحسینی"، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور استاندار سمنان از حدود یک سال پیش به زمین زده شده است.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی که آن زمان شهردار سمنان بود، در توضیح بیشتر نحوه احداث این پل روگذر به خبرنگار فارس گفت: پل میدان معلم به صورت شرقی ـ غربی و در امتداد بلوار معلم این شهر احداث می‏‌شود و حدود 500 متر طول آن است.

علی‏رضا خسروی بیان کرد: مدت اجرای این پروژه در ابتدا 14 ماه تعیین شده بود که ممکن است با توجه به قرار گرفتن در مرکزیت شهر، مشکلات فصل سرما و . . . اندکی دیرتر به بهره‏‌برداری برسد.

وی گفت: ساخت این پل به صورت بتنی ـ فلزی انجام می‏‌شود و بهره‏‌برداری از آن، بیش از 8 میلیارد ریال هزینه در بر دارد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طراحی این پل بسیار زیبا بوده و تقریباً به شکل پل ورسک ساخته می‏‌شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در ادامه تردد در سطح شهر سمنان، از پل شهید "محب‏‌الشاهدین" این شهر نیز گذر و توضیحاتی را از نماینده سمنان دریافت کرد.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول