اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ارومیه اعلام کرد

تمدید کارت‌های تردد خودروها در طرح زوج و فرد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ارومیه گفت: کارت‌های تردد خودروها در طرح زوج و فرد در ارومیه تمدید شد.

تمدید کارت‌های تردد خودروها در طرح زوج و فرد

منصور ملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به دلیل آماده‌نبودن زیرساخت‌های شهری برای اجرای طرح زوج و فرد خودروها در هسته مرکزی شهر این طرح همچنان در خیابان امام ارومیه به اجرا در می‌آید.

وی با بیان اینکه مقرر بود شهرداری ارومیه نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها در دو ماه گذشته اقدام کند، تصریح کرد: متأسفانه شهرداری به تعهد خود در این زمینه عمل نکرده و در حال حاضر نمی‌توانیم محدوده طرح را بر اساس مصوباتی که در شورای ترافیک استان وجود دارد، اجرایی کنیم.

ملازاده از تمدید کارت‌های تردد در محدوده اجرای ترافیک خبر داد و افزود: برای ساکنان، اصناف و کارمندانی که در محدوده طرح مجبور به تردد بودند کارت‌های شناسایی صادر شد که در این راستا مدت زمان این کارت‌ها تا شهریور ماه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه قطعیت این طرح‌ به تصویب رسیده است، خاطرنشان کرد: این طرح تداوم خواهد یافت.

ملازاده با بیان اینکه در اجرای این طرح اداراتی در مسیر طرح بودند، اعلام کرد: در ارتباط با این ادارات فکر اساسی نداشتیم و بر این اساس کارکنان اداراتی که در مسیر طرح بودند با مشکل مواجه شدند.

وی با بیان اینکه این طرح برای تسهیل در روان‌سازی ترافیک در هسته مرکزی شهر اجرایی می‌شود، گفت: لازم است تا کارمندان این ادارات نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و در این راستا با ادارات جهت در اختیار قرار دادن سرویس کارمندانشان هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ارومیه با اشاره به تردد پلاک محرمانه‌ها در محدوده اجرای طرح، اظهار داشت: این پلاک‌ها را نمی‌توانیم در اختیار سازمان ترافیک استان قرار دهیم و توسط راهنمایی و رانندگی استان برای این خودروها برگه ورود صادر کرده‌ایم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول