اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه ‌بوشهر:

طرح هجرت تقویت‌کننده باورهای دینی دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: طرح هجرت زمینه تقویت و تعمیق باروهای دینی و مذهبی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند.

طرح هجرت تقویت‌کننده باورهای دینی دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی علی شیخیانی عصر امروز در بازدید از طرح هجرت دانش‌آموزی شهر کاکی اظهار داشت: همچنین طرح هجرت زمینه ایجاد روحیه خلاقیت و مسئولیت‌پذیری را در جوانان و نوجوانان ایجاد می‌کند.

وی افزود: طرح هجرت زمینه‌ساز ایجاد روحیه خلاقیت و مسئولیت‌پذیری در جوانان است زیرا کشور ما با تلاش جوانان و نوجوانان توانسته به کشوری مقتدر در عرصه بین‌الملل تبدیل شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: رسالت جوانان در سنگر دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، رسالتی حساس و سنگین است.

شیخیانی خاطر نشان کرد: اگر در دوران جنگ تحمیلی شهدای دانش‌آموزی توانستند با سن کم ولی با اراده‌ای آهنین از حیثیت این کشور دفاع کنند امروز نیز جوانان و نوجوانان با بصیرت باید مدافع ارزش‌‌ها و آرمان‌های انقلاب باشند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از حضور دانش‌آموزان بسیجی شهر کاکی در طرح هجرت تقدیر کرد.

شیخیانی گفت: حضور جهادگونه دانش‌آموزان در این هوای گرم نشان‌دهنده وجود باورهای عمیق دینی و اسلامی در جوهره وجودی آنان است.

وی بیان کرد: این نشان‌دهنده اعتقاد قوی دانش‌آموزان این منطقه است که در اوقات فراغت در راستای محرومیت‌زدایی کشور و توسعه سازندگی معنوی و مادی کشور فعالیت می‌کنند.

شیخیانی تصریح کرد: جوانان در زمان اجرای اردوهای هجرت با مفاهیم و فرهنگ‌های مختلفی آشنا شده و به آن عمل می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: تمام این مفاهیم به نوعی مانند یک تجربه در مسیر زندگی جوانان و نوجوانان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول