به گزارش خبر گزاری فارس از شیراز، فرامرز اژدهاکش بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد کل نامههای رسیده به شهرداری شیراز در سال گذشته یکهراز و 726 نامه بوده است.
دبیر ستاد ارتقای سلامت اداری شهرداری شیراز با بیان اینکه در سال 89 این نامهها 3هزار و 59 بوده است، بیان کرد: با این آمار در واقع شاهد کاهش 56 درصدی شکایات مردمی بودهایم.
وی اضافه کرد: با تشکیل ستاد ارتقای سلامت اداری شهرداری شیراز، به دنبال تقویت اعتماد عمومی مردم و کارکنان نسبت به عملکرد شهرداری هستیم.
مدیر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات شهرداری شیراز تصریح کرد: توسعه ترویج فرهنگ مقابله با فساد با برقراری سلامت اداری در شهرداری و پیشگیری از بروز فساد و تبعیض و تقویت عدالتمحوری در فعالیتها از اهداف دیگر این ستاد است.
وی گفت: گلوگاههای احتمالی فساد در شهرداری شیراز شناسایی شده است که به دنبال حذف این گلوگاهها برای سلامت بهتر نظام اداری هستیم.
اژدهاکش ادامه داد: تشویق کارکنان به درستکاری، تعهد، مسولیتپذیری، وجدان کاری، انضباط اجتماعی و احیای ارزشهای دینی از جمله اهداف تفصیلی ستاد ارتقای سلامت اداری شهرداری شیراز است.
دبیر ستاد ارتقای سلامت اداری شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز نسبت به نهادهای مشابه خود عملکرد موفقی دارد که درصد اشتباهات و شکایات کمتر از نهادهای مشابه است.
وی در پایان تصریح کرد: تقویت شهرداری الکترونیک نیز میتواند در کاهش فساد موثر باشد و با شفافسازی نارضایتیهای خدماتی کاهش مییابد.
به گزارش فارس، این مسئول پیش از این طی سالهای بسیار طولانی مسئولیت حراست شهرداری این شهر را بر عهده داشته است.
انتهای پیام/غ20/ض1002