اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد ارتقای سلامت اداری شهرداری شیراز خبر داد

شناسایی گلوگاه‌های فساد اداری در شهرداری شیراز

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد ارتقای سلامت اداری شهرداری شیراز با بیان اینکه شکایت‌های مردمی از شهرداری شیراز کاهش یافته است، گفت: گلوگاه‌های فساد اداری در این مجموعه بزرگ شناسایی شده‌اند.

شناسایی گلوگاه‌های فساد اداری در شهرداری شیراز

به گزارش خبر گزاری فارس از شیراز، فرامرز اژدهاکش بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد کل نامه‌های رسیده به شهرداری شیراز در سال گذشته یک‌هراز و 726 نامه بوده است.

دبیر ستاد ارتقای سلامت اداری شهرداری شیراز با بیان اینکه در سال 89 این نامه‌ها 3هزار و 59 بوده است، بیان کرد: با این آمار در واقع شاهد کاهش 56 درصدی شکایات مردمی بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: با تشکیل ستاد ارتقای سلامت اداری شهرداری شیراز، به دنبال تقویت اعتماد عمومی مردم و کارکنان نسبت به عملکرد شهرداری هستیم.

مدیر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات شهرداری شیراز تصریح کرد: توسعه ترویج فرهنگ مقابله با فساد با برقراری سلامت اداری در شهرداری و پیشگیری از بروز فساد و تبعیض و تقویت عدالت‌محوری در فعالیت‌ها از اهداف دیگر این ستاد است.

وی گفت: گلوگاه‌های احتمالی فساد در شهرداری شیراز شناسایی شده است که به دنبال حذف این گلوگاه‌ها برای سلامت بهتر نظام اداری هستیم.

اژدهاکش ادامه داد: تشویق کارکنان به درستکاری، تعهد، مسولیت‌پذیری، وجدان کاری، انضباط اجتماعی و احیای ارزش‌های دینی از جمله اهداف تفصیلی ستاد ارتقای سلامت اداری شهرداری شیراز است.

دبیر ستاد ارتقای سلامت اداری شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز نسبت به نهادهای مشابه خود عملکرد موفقی دارد که درصد اشتباهات و شکایات کمتر از نهادهای مشابه است.

وی در پایان تصریح کرد: تقویت شهرداری الکترونیک نیز می‌تواند در کاهش فساد موثر باشد و با شفاف‌سازی نارضایتی‌های خدماتی کاهش می‌یابد.

به گزارش فارس، این مسئول پیش از این طی سال‌های بسیار طولانی مسئولیت حراست شهرداری این شهر را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول