اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری خراسان رضوی:

سینما سلاح برنده عرصه سیاست بین‌المللی است

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری خراسان رضوی گفت: سینما همواره به‌عنوان سپر دفاعی جامعه مطرح بوده و سلاحی برنده‌ در عرصه سیاست بین‌المللی است.

سینما سلاح برنده عرصه سیاست بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا خلیلی در آستانه برگزاری نخستین همایش بین‌المللی "هنر،زبان و تکنولوژی" در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به واقع هر همایشی که سبب تبادل افکار و اطلاعات شود قطعاً سبب ارتقای توان ملی در زمینه‌های هنر، تکنولوژی، علم و فناوری می‌شود.

وی برگزاری چنین همایش‌هایی را عاملی برای آشنایی اساتید اهل فن با یکدیگر دانست و ادامه داد: ارتباطات میان این اساتید سبب تبادل علم و تجربه بین محققین داخلی و خارجی و در نهایت سبب ارتقای سطح علمی کشور می‌شود.

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری خراسان رضوی با تاکید بر در نظر گرفتن اهداف علمی و تخصصی برای برگزاری این چنین همایش‌ها، خاطرنشان کرد: این مقدمه‌ای برای دستیابی به اهداف مجموعه برگزارکننده همایش‌ها و به طور کلی اهداف بین‌المللی است.

خلیلی در ادامه روابط بین‌الملل را در بازخورد اطلاعات موثر دانسته و در عین حال روابط ضعیف را منشا تعامل با کشورهای سطح پایین‌تر در عرصه بین‌الملل برشمرد و گفت: این موارد از چالش‌های کاربرد تکنولوژی در آموزش هنر است.

وی از سینما به‌عنوان سپر دفاعی جامعه و سلاح برنده در عرصه بین الملل یاد کرد و افزود: اگر قدرت هنر جدی گرفته شود می‌تواند زمینه‌ساز حضور موفق در صحنه‌های سیاست جهانی باشد.

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری خراسان رضوی در پایان از تعاملات و تبادل افکار میان پژوهشگران داخلی و خارجی با عنوان گامی در مسیر تحقق اهداف عالی کشور یاد کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول