اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور سینمایی نیشابور:

نخستین سینمای پنج بعدی در نیشابور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مسئول امور سینمایی و سمعی، بصری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور، گفت: نخستین سینما پنج بعدی خیام با صندلی متحرک و عینک مخصوص برای تماشای بهتر فیلم‌ها افتتاح شد.

نخستین سینمای پنج بعدی در نیشابور افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، محمدعلی عابدی اظهار کرد: نخستین سینمای پنج بعدی نیشابور مقابل آرامگاه خیام نیشابوری با نمایش فیلم‌های "فرار از خانه ارواح"،‌ "موزه وحشت"‌، "شرک" و "جزیره گمشده" کار خود را آغاز کرد.

وی گفت: این سینما برگرفته از تکنولوژی روز دنیا در مساحت 40 مترمربع احداث شده و دارای 24 صندلی متحرک است که تاکنون احداث آن یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه دربر داشته است.

عابدی خاطرنشان کرد: در این سینما باید فیلم‌ها با عینک مخصوص تماشا شود و دارای افکت‌های محیطی و هم‌چنین سیستم صوتی مخصوص پخش صدای سه بعدی برای تماشای بهتر فیلم است.

مسئول امور سینمایی و سمعی، بصری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور بیان داشت: با توجه به هیجانات فیلم‌های مذکور ورود افراد زیر 6 سال و هم‌چنین بیماران قلبی به این سینما مجاز نیست.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول