اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

حذف و اضافه دستگاه‌ها در کار گروه فرهنگی و اجتماعی آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: دبیر کار گروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی از حذف و اضافه دستگاه‌ها در کارگروه فرهنگی و اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبرداد.

حذف و اضافه دستگاه‌ها در کار گروه فرهنگی و اجتماعی آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی اسماعیلی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تغییرات جدید در این کارگروه به تشریح فعالیت‌های این کار گروه پرداخت.
وی اظهار کرد: در کار گروه جدید امور بانوان و خانواده مورد توجه جدی قرار گرفته و برنامه‌ریزی در این راستا انجام خواهد شد.
اسماعیلی بیان کرد: شناخت آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های فرآوری خانواده در این کار گروه مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل کار و امور اجتماعی از کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی حذف شدند.
دبیر کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی گفت: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان زندان‌ها و دادستانی تبریز جزو دستگاه‌های اضافه شده به این کار گروه هستند.
وی خاطرنشان کرد: 13 دستگاه عضو این کارگروه برنامه‌های اولویت‌دار خود را به کار گروه ارائه خواهند داد.
اسماعیلی با اشاره به طرح‌های کتابخوانی و نیز کاهش مصرف دخانیات اظهار کرد: طرح‌های اولویت‌دار در این زمینه از جمله راه‌اندازی کتابخانه در ایستگاه‌های قطار و نیز برنامه‌ریزی برای کاهش مصرف قلیان از سوی جوانان مورد توجه قرار دارد.
وی همچنین با اشاره به طرح حکم و پیام مهر افزود: این طرح‌ها از سوی مرکز مورد تاکید قرار دارند که به دستگاه‌های مربوط ارجاع داده خواهد شد.
دبیر کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی گفت: طرح شمیم مهر و نیز طرح پژوهشی پوشش در کنار سایر طرح‌های اولویت‌دار در راستای طرح تحول اجرایی مورد توجه قرار دارد.
انتهای پیام/م20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول