اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد

وقوع 2 مورد واژگونی خودرو در قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از وقوع دو مورد واژگونی خودرو در 24 ساعت گذشته در استان قم خبر داد.

وقوع 2 مورد واژگونی خودرو در قم

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به انجام 9 عملیات در 24 ساعت گذشته توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار داشت: از این تعداد دو مورد مربوط به واژگونی خودرو بود که مأموران آتش‌نشانی به موقع در این صحنه‌ها حاضر شدند.

وی ادامه داد: یک مورد از این واژگونی مربوط به خودروی رنو در نزدیکی شهر قنوات بود که بعد از پل جاده گرمسار اتفاق افتاد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ابراز داشت: در این حادثه یک جوان 28 ساله مصدوم شده بود که مأموران آتش‌نشانی از ایستگاه شماره چهار برای حضور در صحنه حادثه اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: مأموران آتش‌نشانی با وسایل مربوطه اقدامات لازم را انجام داده و خودروی واژگون‌ شده را برش داده و مصدوم را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

جعفری با اشاره به وقوع یک واژگونی خودروی دیگر در داخل شهر ادامه داد: این حادثه در بلوار امام علی(ع) اتفاق افتاد و طی آن دو نفر زخمی و دچار شکستگی شدند.

وی گفت: همچنین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در 24 ساعت گذشته یک مورد حادثه مربوط به دستگاه بالابر و یک مورد صید مار را برای حفاظت از شهروندان انجام داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم دو مورد ایمن‌سازی خودرو در رابطه با نشت بنزین و سه مورد محبوس‌سازی را از دیگر حوادث 24 ساعت گذشته نام برد.

وی افزود: در این حوادث 27 مامور آتش‌نشانی در قالب 9 گروه نجات مشغول به خدمت بوده و تلاش کردند تا شهروندان را از صدمات ناشی از آسیب‌های ناگهانی حفظ کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول