اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان خبر داد

افزایش موج گرما طی 2 روز آینده در اصفهان

خبرگزاری فارس: کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: طی 2 روز آینده برای اصفهان افزایش 3 درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود.

افزایش موج گرما طی 2 روز آینده در اصفهان

میترا سیدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت هواشناسی در استان طی روزهای آینده اظهار کرد: طی روزهای آینده موجی از سمت شمال غربی به سمت مناطق شمالی و موجی از سمت جنوب شرق به کشور وارد می‌شود.

وی افزود: موج ورودی از سمت جنوب شرق کشور مناطق سیستان و بلوچستان را درگیر باد و تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کارشناس پیش‌بینی استان اصفهان  با بیان اینکه این موج باد در مرکز کشور تأثیر زیادی ندارد، تصریح کرد: تقریباً موج شمال غربی ضعیف است اما بر روی شمال کشور تأثیر دارد.

وی همچنین در مورد وضعیت هوای استان اصفهان طی ۲ روز آینده گفت: برای استان پایداری جوی و افزایش دمای ۳ درجه‌ای را پیش بینی می‌کنیم.

سیدان ادامه داد: طی روزهای آینده وزش باد و گرد و خاک در شمال شرق و شرق و در شهرهای نایین، ورزنه، اردستان، نطنز و کاشان غبار محلی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در بقیه نقاط استان هوا صاف و بدون پدیده خاص است، گفت: در استان باد از سمت شرقی و در مناطقی که شرایط مستعد است می‌وزد که کاهش دید در بعد از ظهر و شب را به همراه دارد.

وی دمای استان اصفهان را طی 24 ساعت آینده حداقل 24 و حداکثر 39 درجه دانست و افزود: خنک‌ترین نقطه استان داران با 16 درجه بالای صفر و چوپانان با 41 درجه بالای صفر گرم‌ترین نقاط است.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول